sobota, 31 stycznia 2015

Przepraszam ;c

Hejka naklejka! ;3
Z tej strony Kokosowa, ten post będzie nieco krótki. 
Tak, bardzo krótki.
Nie, nie odchodzę.
Chciałam tylko przeprosić, za TO, że nie piszę tak długo.
Moja kochana *sarkazm* Pani od Polaka wymyśliła sobie, że ja, moja koleżanka i mój kolega napiszemy książkę o Płocku na konkurs. Zgodziłam się, to był błąd. Nie można się wycofać. No co, pozostało mi tylko trzy dni, a książka w połowie. 
Okej, to prawda. Czasem wejdę na msp, na chwilkę. 
Zresztą teraz miała Pidżama Party, ze środy na czwartek, a w tamtą niedzielę imprezę urodionową na MSP.
Sobota - impreza urodzinowa u babci, niespodzianka. Było 37 osób. Uuu, ale się działo. Tak, było czadowo. Z moim młodszym rodzeństwem w zakresie wiekowym 2-6 lat. No i mój starszy brat (12 lat). Okej, niestety ja już kończę.
Przepraszam, nadrobię zaległości po feriach!
Adios,
Kokos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz