środa, 1 kwietnia 2015

Nohejcześć♥
Jestem mega podekscytowa.
Wiecie, że laptop mi się popsuł, c'nie?
MAM NOWEGOOO <3
I Simsy 4 też mam. Ćsi.
Mój laptop to Lenovo Windows 8.1
Szczerze? Pokochałam go od pierwszego wejrzenia *O* A niby miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje.. Aww.
Już pojutrze (E. 3 Kwietnia) zacznę pisać normalne, sensowne, normalne posty.
A
SIMSY SIĘ ZAINSTALOWAŁY. OMNOMNOM.
Ej,
Nieważne.
Lecę.
~Alkuś
*Jako że nie mam na tym laptopie loga, łapajcie to*
EJ
JAK TU SIĘ SCREENY ROBI? -_-
Czyli...
Łapcie...
NIC
:D

6 komentarzy:

  1. Też lubię Simsy i gram.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Screeny na Windows'ie 8 (też mam) robisz tak:
    1. Myszką jedziesz w prawy dolny róg ekranu i jedziesz do góry.
    2. Gdy pojawi Ci się czarny pasek klikasz 'wyszukiwanie' (coś w tym stylu).
    3. Wpisujesz 'narzędzie wycinanie' i wybierasz tą aplikacje.
    4. Klikasz nowy.
    5. Zaznaczasz miejsce, ktôre chcesz wyciąć.
    6. Klikasz 'zapisz' (chyba, bo nie jestem na kompie).
    7. Możesz coś dopisać.
    8. I zapisujesz.
    9. Masz screena.
    Chyba tak się robi. Nie pamiętam dokładnie, ale sobie poradzisz c:

    ~szara laska roku z tel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, narzędziem wycinania

    OdpowiedzUsuń
  4. C-co? Czyli normalnie się nie da print screenem? :oo

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  5. PrtSc działa tylk na komputry (komputry, oh). Na laptopach, a przynajmniej na moim, to nie działa.
    ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń