piątek, 3 kwietnia 2015

Pastel Goth- look & Życzenia Wielkanocne, czyli 2w1

Hai!

Tu Klaudia, Dusia, Laudy, MalinaDunia (wszystko?).

Myślę, że nie muszę tłumaczyć, co oznacza "look", nie? Mam nadzieję.

Zacznijmy od jego nazwy- Pastel Goth- muszę się przyznać, iż opuściła mnie wena do wymyślania nazw kompletom, a że ten jest w takowym stylu, nadałam mu nawiązującą do niego nazwę. (przepraszam za tyle powtórzeń!)

Prezentacja:


Screen robiony z drugiego konta, Laudy.

Kocham, kocham, kocham! Naprawdę, cudo! (ale ja dzisiaj skromna)
A najlepsze jest to, że nie wymaga VIP'a.
Kolorowe włoski, należę do kolorowowłoskonators (haha), a Wy?

Skład:



Skreślone rzeczy są dla VIP, ale nie są potrzebne (cena podana bez nich)

Dużo dość. Ile to wszystko kosztuje? Już sprawdzam... 3475 sc, sporo.
Ale tatuaże (?) , buty, naszyjnik, rzęsy i rogi możecie mieć już w swoich szafach, więc nie powinno być aż tak źle, prawda?

II wersja kolorystyczna:





Ślicznie, nie wiem, czy nie lepiej od oryginału.
Możecie mieć na mnie focha, że ta wersja kolorystyczna ma 4 kolory, ale jeden to włosy.
Ocena: (tak, oceniam różne wersje): 9/10, bo dużo tych kolorów.

III wersja kolorystyczna:





Boże, co za słitsłitsłitsłitsłitaśna (gratulacje dla tych, którzy rozczytali) kompozycja!
Miało być kawaii, a wyszło kałai (ratunku, wpadam w głupawkę, jak tak dalej pójdzie to tego nie czytajcie, ok?).
Ma zacna ocenia nie jest inna, niż: 6/10, gdyż ms zrobiła przepiękną minę.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wow, Klaudia umie wstawiać te przeoryginalne (co z tego, że nie ma takiego słowa) falbanki, YAY!

Druga część posta (2w1, mówiłam pisałam przecież)

Życzenia Wielkanocne!

Zaskakujące, czyż nie?

Niezbyt lubię to święto, więc pozwoliłam sobie wybrać jakieś życzenia z internetu i wstawić je do notki.

Ale chciałam zrobić coś od siebie... No i w ten sposób powstało moje najnowsze logo!




Aaa, blogger się psuje!
Dobra, sytuacja opanowana.

Także to już koniec na dzisiaj, jeszcze raz wesołych Świąt, pysznego jedzenia i duuużo prezentów!

Pozdrawiam!

Logo idealne na Wielkanoc, wiem B)






3 komentarze:

  1. Dziękuje za życzenia .Ładne loga.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. logo jest śliczne tak jak look ps. zrobisz mi logo na msp jestem alexandra0123
    ~pozderki aleksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wersja kolorystyczna jest super ;wwww; Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń