sobota, 18 kwietnia 2015

Jaka jestem? 25 Faktów o mnie!

Nohejcześć♥
Strasznie Was przepraszam, za taką długą przerwę. Nie miałam siły pisać - znowu jestem chora.
Ale muszę Wam coś przypomnieć!
Pamiętajcie o konkursach, nie zostało zbyt wiele czasu!!!!!!!1
Nomć.
Nie obijając już w bawełnę, zaczynam pisać!
1. Mam na imię Ala
2. 2003 - mój rocznik
3. Tak, wiem, jestem jeszcze dzieckiem ;-;
4. Jak byłam mała bałam się ślimaków
5. Nienawidzę warzyw, takich jak papryka, seler, kalafior, itd.
6. Gram w TFM pod nickiem Monieczka
7. Noszę okulary
8. Zbieram na dodatek do The Sims 4 - Witaj W Pracy
9. Mam już około 70 zł
10. Pisanie dobrego posta razem zajmuje mi około 1,5 godziny
11. Kiedyś nosiłam okulary plusy i złożyłam je w drugą stronę......
12. Lubię czytać książki
13. Moja średnia wynosi około 4.5. W tym roku słabo mi idzie...
14. Kocham truskawki
15. Mam jeszcze mleczaki (chodzi o zęby)
16. Rozważam założenie bloga o życiu, ale nie wiem, czy ktokolwiek by wchodził
17. Jestem uzależniona od YT
18 Najbardziej lubię oglądać:
JDabrowsky
Rembol ♥♥♥
Rezigiusz
Masterczulek
Blow
Skkf
Kaiko
Stuu
Kislu
Smav
MaryKateAnPlay
Bzdurny Karton
KartOn z grami
MultiGameplayGuy
(Nie za mało? :/)
Cyber Marian
Rosiek
19. Jestem dziwna
20. Najlepsze gatunki muzyczne (moim zdaniem) to: Techno, House(?), Elektronika
21. Wydaje mi się, że mam duży nos :v
22. W dzieciństwie oglądałam każdy mecz piłki nożnej, niezależnie od tego, kto grał. Teraz oglądam tylko jak na boisku są polacy '-'
23. Jak się mnie pozna, mogę wydawać się wredna. Taka już jestem :s
24. Sądzę, że reklamy Plusha są sweet
25. Nienawidzę kolorów pastelowych. Wolę ciemniejsze. 

Omg, w końcu koniec.
Omg, loga powinny być pokazane Wam 2 dni temu... Ćśi
Jeszcze raz przepraszam za wielką przerwę.
Muszę już lecieć, jest ok. 24-tej.
Bajki
INFORMATYK MI URATOWAŁ WSZYSTKIE FOTKI ZE STAREGO LAPTOPA, W TYM LOGA.

7 komentarzy:

  1. Szczerze mowiac to jestem tak srednio podobna do Cb ;) :/
    Bo jedynie w chyba 10 punktach :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie lubisz selera a to mój jeden z ulubionych warzyw. Też lubię czytać.Lubisz bordowy?Jeden z moich ulubionych kolorów.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jakby popatrzec to bordowy stal sie ladnym kolorem (dla mnie)
      ~Alkuś

      Usuń
  3. Polacy pisze się z wielkiej litery :33
    Pozdro.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piona! Też jestem dziwna XD I ja lubię truskawki, hehe.
    #pozdrawieńanipodpisuniedambomisieniechce c:

    OdpowiedzUsuń