sobota, 18 kwietnia 2015

Logaa #1 + informacje

Nohejcześć♥
Dziś przychodzę do Was z wyczekiwaną albo i nie notką, a mianowicie loga!

Pierwsze logo dla mnie 
Tak, ocenię logo, które zrobiłam dla siebie.
























Boże, piękne! #skromność. Mimo wszystko te logo wydaje mi się za ciemne, straciłam nim zainteresowanie :X
I
Prawie nie widać napisu "Ala3221", lecz to tylko szczegół.
7/10

Drugie logo dla Mika2118













KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM
Najlepsze, jakie mi wyszło *O*
Nie lubię pastelowych, ale to jest cudowne!!!!11
10/10 B)

Trzecie logo dla XXXXXTOLKAXXXXX








Przepraszam, że tłem nie jest nic związanego z Francją, ale mi nie pasowało :/
Mimo tego, strasznie mi się podoba.
Ten tekst w kolorach flagi Francji ♥
Cudooooownee #skromnośćx2
9/10

Czwarte logo dla Szalona@99








Jezus, brak słów.
To logo jest boskie, ale jednak nie lepsze od drugiego.
Strasznie podobają mi się napisy.
Jakby inaczej... 10/10

Tabelka:
1. Drugie logo
2. Czwarte logo
3. Trzecie logo
4. Pierwsze logo

Bardzo przepraszam, że dziś tylko cztery, ale coś mi wypadło i nie mogłam zrobić więcej.
Wgl. kto zobaczył godzinę opublikowania mojego ostatniego posta? B) 00;00 - czyż to nie piękne?
Ja lecę, muszę zrobić lekcje.
ALE JEDNAK NIE LECĘ, CHCĘ WAM COŚ POWIEDZIEĆ.
Dziś (2015-04-18) około godziny 18 odpalam boostera. Liczę na Waszą pomoc. Nagroda główna to prezenty z l.ż do 1200 sc i jakieś tam inne pierdółki.
Teraz dopiero lecę.
Bajki

6 komentarzy:

  1. Mmm :*
    Sliczne ❤

    Pozdrawiam,
    Mika2118 /Olcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz, extra *o*
    Dziekidziekidzieki <3
    ~ XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę logo? Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!! Zamawiam nick lolkaaaXD
    Ubierz mnie tak mrocznie :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba 2 logo.
    Mogłabyś mi zrobić logo?Chciałabym na tapetę.Jak tak to napisz do mnie ja ci powiem jakie może być.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń