wtorek, 7 kwietnia 2015

LBA - Ala3221

Nohejcześć

No, halohalo, a ukośna kreska gdzie?! Nigdzie B)


Zostałam nominowana przez.. UFAGA... aż.. dwie osoby, mianowicie przez Olliwka1000 i Liquiq.
Omnomnom. Co?
Mniejsza.
Nie myślałam, że w ogóle będę nominowana, bosze.
Tzn... Nie wiem, czy są jakieś jeszcze nominacje na mnie. Proszę Was, piszcie mi że jestem nominowana (POWTÓREK W CIUL).
Nie będę tłumaczyć, co oznacza LBA, bo to już tutaj było, c'nie?
A więc tak.
Pytania od Oliwki:
1. Kogo najbardziej lubisz z załogi twojego bloga?
Nie wiem, nie znam Was wszystkich (redaktorek). Bez urazy dla innych. ale z komentarzy i postów najbardziej przypadła mi Ola (Mika)
2. Kogo najbardziej lubisz z załogi naszego bloga?
Też nie za bardzo Was znam, właściwie... znam tylko Ciebie, Olka, dlatego wybieram Cię.
3. Woda czy Sok?
Soki me gusta ♥
4. Mleko czy woda?
Woda.
5. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Grać w siatkówkę lub bawić się z psem.
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny ?
W-f
7. Czy chodzisz na zajęcia dodatkowe ?
Nie, ale w IV klasie chodziłam na dod. siatkówkę.
8. Masz jakieś zwierzątko lub chciałabyś mieć ?
Mam mój największy skarb na świecie - pieska Puszka.
9. Jakie jest twoje ulubione danie ?
Pizza
10. Czy masz już jakieś plany związane z przyszłością ? Jak tak to jakie ?
Żyję teraźniejszością B)
11. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga ?
Długa historia... Jak miałam 9 lat zaczęłam prowadzić mojego pierwszego bloga o MSP.. wtedy chodziło tylko o to, żeby się wybić i zostać fejmem. Teraz kocham to robić ez względu na sławę.

Pytania od Liquiq:
1.Co było pierwsze: Kura czy jajko?
Jajko
2.Kto był pierwszy: Adam czy Ewa?
Bóg jest odpowiedzią na wszystkie pytania
3.Religia stworzyła człowieka czy Historia? (jeżeli nie wiesz jak odpowiedzieć - nie odpowiadaj)
Nie za bardzo rozumiem to pytanie, ale wybieram Religię.
4.Ulubiona piosenka?


Rembol♥♥♥♥♥♥♥♥


5.Najlepszy przyjaciel?
W realu - Aśka. W internetach - Julka. Wiem, że tego nie czytacie, ale kocham Was ♥
6.Czy lubisz Tencze?
Takk, jest taka kolorowa, piękn.. zaraz... nie o tej Tenczy mowa. E. Lubię, lubię B)
7.Jaka jest twoja największa pasja?
Siatkówka ♥
8.Boisz się śmierci? Wytłumacz dlaczego.
Zależy jakiej śmierci ;o;
9.Lubisz poezję?
Zależy jaką
10.Czemu założyłaś konto na MSP?
Aśka mi tą grę poleciła
11.Wiesz co o RKG?
Co to? XD

Jezu, w końcu skończyłam to pisać.
Miałam mega problem z piosenką, ale tak często słucham Jesienny Młot śpiewane przez Rembola (♥♥♥), że mushę go wybrać. Mró<3
Muszę kogoś nominować? :c
Okok, już, chwila.
Nie chce mi się nominować, na prawdę!
#TaOsobaPewnieItakByłaIiTakNieZobaczy
Cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com - TheFlorence
Tak, serio.
Pytania:
1. Co w sobie najbardziej lubisz?
2. Jaka jesteś? Powiedz w 3 słowach
3. Co wolisz: wypić zgniłe (?) mleko czy zjeść zepsute jajko?
4. Wolisz krótkie spodenki czy spódnicę?
5. Za co najbardziej lubisz MSP?
6. Grasz w Transformice?
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
8. Ulubiona marka samochodu? B)
9. Wolisz biegać czy jechać rowerem?
10. Jak oceniasz swoje zdolności plastyczne w skali 1-10 ?
11. Jaki jest Twój ulubiony sport?

Jejuśku, w końcu.
Długo zajęło mi pisanie tego.
Oki, lecę już. Żegnajcie
Pozdrawiam,
żart
Nie pozdrawiam,
żart
Pozdrawiam,
Alkkuuuuuśśśśśśśśśśśśśśśśśśś


4 komentarze:

  1. Dzięki za nominację :* Jutro postaram się odpowiedzieć na pytania c:
    TheFlorence - weroo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń