sobota, 11 kwietnia 2015

Nowa redaktorka!

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zdziwił was tytuł ? 
Bo mnie bardzo hihihihih :D
Jestem tutaj nowom redaktorką, za kilka tygodni Ola powie, czy mam zostać czy nie.
Pliissss, Olu. BARDZO BYM CHCIAŁA ZOSTAĆ.
To jest taki fajny blog, serio.
Wogule mam na imie Wiktoria i mam 10 lat. Ale jestem młoda hihihih

Nigdy nie pisałam jeszcze na blogach, ale dużo czytam blogów.
Nie mam chyba problemów z ortografią.
No może trochę. 
Ale pisze super posty!!!!!!!1
Serio!!!!!!!!!!
Lubie psy i koty, hociaż mam też chomika.
I mieszkam w Krakowie.
A mój tata pracuje w Holandii.
Ale to nikogo nie obchodzi.
Lubię robić entery XDDDSDD
I od razu zrobię konkurs, żeby się z wami zapoznać.
A! Zapomniałam: Seguita
To mój login c:
I wogule to robie konkurs o tym, że macie mi dać rzeczy z listy, a kto mi da najwięcej dostanie pozdro.
Nawet trzy pozdra.
Bo ja mam 377 diaxów, ale sc tylko 1200 :C
I mam 6 lub  7 e=level.
Mam nadzieję, że dużo osub weźmie udział w tym konkursie.
No to ja już kończe, bo idę jeść zupe
Kocham WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

































































































































Nabrał się ktoś? Kiepski żart, co nie?
Ej, ale kto pisze?
Kokos B)
TEN SLANG B)
Znowu tu jestem xd
Nie macie mnie dość?
HoN nie będę prowadzić.
A teraz tak serio.
Robię konkurs na wymyślenie mi jakiejś serii.
NAJLEPSZE DWIE SERIE - prezenty z listy życzeń.
Dziękuję za uwagę.
Kokos

(Nie wstawię loga, bo się pojawi w miniaturce i się domyślicie)


13 komentarzy:

  1. bosz.a ja tu miałam pisać - ty przemadrzala krowo sio z bloga jakie hociaż a patrze-kokos

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mieszkam w Krakowie. :)
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhhh. Nabrałam się. -,-
      ~dzwoneczek011

      Usuń
  3. Poznałam po Seguicie XDDDDDDD
    Takie dzieci mnie rozwalają (Nie ty, Kokosie tylko np. ta Wiktoria [wiem, że ją wymyśliłaś c;]) - wogule, hociaż i te układanie zadań...
    Fajnie, że wracasz.

    `Emila
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Nie nabrałem się - redaktorkę, która pisze "nowom" raczej byście nie przyjęły XDD Po za tym te wykrzykniki i "mam super posty"... Łatwo było rozpoznać!
    JA MIESZKAM W WARSZAWIE!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, już miałam te dziewczyne krytykować, a tu patrze... KOKOS :D
    Mogłabyś prowadzić serię gdzie upodabniasz się do różnych postaci z gier np. Do Freddiego z FNAFa :D

    ~PaulaWariatka

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz oceniać lookie (ubrania) innych moviestar.

    Biter001

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób serię : "Dziwni użytkownicy". Rób z nimi wywiady itp.
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu B) Byłoby ciekawie z takimi osobami wywiad zrobić ;)

      Usuń