czwartek, 23 kwietnia 2015

Przeeepraaaszaaam + 5xNajlepiej

Cześć!
Tutaj Klaudia/MalinaDunia.

Na początek: przepraszam za brak postów z mojej strony od 2,5 tygodni, ale... Prawda jest taka: nie ma żadnego powodu. Mam wolny czas, który spędzam nad czymś innym- czytam. Woo, wybitne wytłumaczenie. Ale serio- robię to, co wolę, a wolę to, co robię (ktoś zrozumiał? Jak tak to gratuluję, mnie trudno zrozumieć xd).

Co dzisiaj? 5xNajlepiej! Nowe? Nowe!
 
ratunku, gadam z samą sobą! 

Seria polegać będzie na wybieraniu z MovieStarPlanet najbardziej podobających mi się rzeczy w pięciu kategoriach: film, artbook, look, ubranie i animacja.
Zaczynamy!

 
 
 
Look:

 
Najlepszy look należy do ! ! ! Alicji ! ! ! . "Królowa" polskiego serwera ma naprawdę świetne looki i trudno wybrać najlepszy z nich! Ja, przeglądając najpopularniejsze komplety wszystkich ms, natknęłam się na ten i od razu wiedziałam, że musi zająć to miejsce! Jedynie mogę przyczepić się do tego, że balerinki powinny być pomarańczowe, a nie fioletowe, ale to tylko mały błąd.
 
Film:
 


 
Lolinkassi znana jest z swoich filmów, które zawsze zajmują miejsca w TOP. Tutaj akurat pierwsza część jej nowego cyklu. Może to produkcja  nie jest jeszcze jakaś wciągająca, ale na pewno dobrze wykonana!
 
Ubranie:

 
Co innego, jeśli nie te buty? Kocham, ale na pewno nie jestem jedyna! Moderatorzy wprowadzili kilka wersji podobnego obuwia, przez co są jeszcze bardziej popularne!

Animacja:
 
Jedna z moich ulubionych animacji. Na początku ms żuje gumę, później robi się z niej balon, (z gumy, nie ms XD) który zamiast pęknąć leci do góry i w szybkim tempie zamienia się w różowe serce (jak na screenie), odlatujące po chwili i znikające w ciemnościach. To ostatnie dodałam ;D Jak dla mnie, animacja zasłużyła na takie wyróżnienie!
 
Artbook:
 


 
Ciekawy pomysł, nie widziałam wcześniej czegoś takiego. W niektórych przypadkach można się pośmiać (np. w Mmmm Lody).
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Koniec!
 
Jeśli macie jakieś propozycje do następnej części to piszcie w komentarzach!
 
Pa!
 
Przeglądając zdjęcia znalazłam to logo, a że go nie używałam to teraz jest.


1 komentarz:

  1. Fajna ta animacja i art.Śliczne logo.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń