piątek, 3 kwietnia 2015

LBA - nominacja od Maliny + KONKURS NA REDAKORA

Cześć!

Tu Olcia /Mika2118.
Czytając bloga Abieski >KLIK<, a dokładniej posta Maliny (Malinasia), dochodząc do końca posta i nominowanych blogów ujrzałam to:

Nom.
Dziękuję. <3

Tak ogółem, skrót LBA nie raz obił mi się o uszy (lol), ale dokładniej powiedziawszy tak dobrze wytłumaczyć co to jest, nie umiem. :')

LBA- Libster Blog Award. Polega on na tym, że osoba której podoba Ci się twój blog czy posty, nominuje cię do LBA. Ty, musisz odpowiedzieć na 11 pytań które Ci zadaje. Następnie musisz nominować 11 blogów, i zadać im 11 pytań. Dzięki nominacjom, możemy pomóc czyjemuś blogowi, polecić go. Dzięki temu on zgromadzi więcej wyświetleń.
*definicja pochodzi z bloga >klik< od Alice917*

Ok, więc przechodzę do pytań!

1. Co lubisz najbardziej robić, gdy jesteś na komputerze?
2. Mniej więcej, ile blogów czytasz?
3. Jaki jest Twój ulubiony napój?
4. Lubisz lazanię?
5. Ulubiony zespół?
6. Która piosenka denerwuje Cię?
7. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć? 
8. W które gry lubisz grać? (Niekoniecznie przeglądarkowe)
9. Jakiej marki masz telefon?
10. Lubisz słodycze?
11. Ile masz osób w klasie?

Pytania są spoko. :3 Przepraszam, że "wycięłam" herbatkę. :c

Odpowiedzi:

1. Co lubię robić... Przeglądać internet, oglądać nowe filmiki ulubionych youtuberów na yt. (m.in. JDabrowsky, reZigiusz, Banshee, Bzdurny Karton itd. xd). Dużo czasu spędzam również na graniu w the sims 4, choć ostatnio mam  małe problemy techniczne, gdyż iż ponieważ dlatego że, gdy gram wyskakuje mi okno, że program the sims 4 przestał działać, po czym cała moja gra idzie na marne. ._.  Gram również w Wot'a. Tyle. ;)
2. Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć - czytam blogi, które mam w obserwowanych, a ich jest mega dużo (po przeczytaniu posta kliknij na mój profil, zobaczysz jakie blogi czytam). 
3. Najczęściej piję tymbark brzoskwinia-pomarańcza (mrr ♥), ale lubię też coca colę, pepsi, czasami mirinda, fanta, sprite... Dużo. :D 
4. Nie. ;d
5. Enej... nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
6. Może być z reklamy? XD Są dwie. ;-; 
  - MEDIA EXPERT;
  - i nadal wkurzająca mnie piosenka o tytule (chyba) la la la.
Nom.
7. Niemiecki (jakieś żebym mogła się komunikować w miarę xd) i w pełni angielski. 
8. The sims 4, WoT... i NIE msp. (:
9. Samsung. (nie wiem co dalej napisać wtf)
10. Tak, kto nie lubi. <3
11. 23 + ja = 24  (ta matematyka)
    13 dziewczyn, 11 chłopaków. *-*

A kogo nominuję? 
 msp-oczami-kathey.blogspot.com - Kathey. ♥ B)

Jedna dziewczyna gdzieć na jakimś blogu napisała, że niekoniecznie trzeba nominować 11 blogów, więc... nominuję tylko Zosię. Większość redaktorek (które znam) już były nominowane, a tak 2 razy to trochę hm... dziwnie? XD

Pytania: 
1. Skąd bierzesz pomysły na filmy na msp?
2. Jak Ci poszło na sprawdzianie szóstoklasisty?
3. Jaki sport uprawiasz
4. Na czym byłaś ostatnio w kinie?
5. Co masz/miałaś na obiad? XD
6. Grasz w jakieś gry poza msp?
7. Jak planujesz obchodzić śmigus-dyngus?
8. Co robisz gdy to czytasz? 
9. U Ciebie też tak wiał/wieje wiatr?
10. Masz jakieś zwierzątka?
11. Jak tam w szkole. XD

Z LBA to tyle. c:
---------------------------------------------------------------------------
A teraz... sprawa, która.. hm.. mnie męczy, czyli: pustki na blogu. Wiem, że ja nie jestem jakaś idealna i postów pisze tyle, że w ogóle,... Wiem, że są osoby, które naprawdę mają wenę, piszą świetne posty, dlatego po raz kolejny urządzam rekrutacje.

Wymagania:
  • minimum 3-4 posty tygodniowo;
  • celująca ortografia;
  • Pegi 10 (ta xd), po polsku 10+ lat;
  • wena - co najważniejsze;
  • informowanie w poście o wyjeździe na okres dłuższy niż 3 dni.
A resztę ocenię w czasie okresu próbnego. :)  (do końca kwietnia)

Co trzeba zrobić?

Wysłać próbnego posta na: mika2118msp@gmail.com + informacje o sobie, typu imię, wiek itp.

I tak ps... 

  • M a j u $ k a!
  • Mango/alexa54321/Jula!

Proszę o podanie gmail'a, gdyż nie wiem czy przeczytałyście wyniki, ale dostałyście się na bloga... W poprzednim konkursie na reda. 

Co do redaktorek, które są już na blogu wszystkie są prawdopodobnie na stałe. ponieważ nie wiem co się stało z Martą (KisieleeeQ) i nie mam z nią kontaktu. :/ 
W dodatku mam prośbę do cynii3 o zaakceptowanie zaproszenia na bloga. Przeczytałam Twoją wiadomość na msp. :))

Liczę na Was!

Pozdrawiam!

Olcia /Mika2118

4 komentarze:

  1. Fajny post.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Milqa! Zostalas nominowana. Wejdź na marciowate-msp-blogspot-com
    wiem pisze pod postem Olci nominację do Kasi (Milki no! )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłałam posta próbnego ^^.
    Yyy,kiedy wyniki ? :3

    ~NaleśniQ//Marta ♥

    OdpowiedzUsuń