niedziela, 5 kwietnia 2015

Omg... + Parę informacji.

Nohejcześć♥
Planowałam tego posta od dłuższego czasu, a teraz mam czas, i muszę, muszę, muszę napisać tego posta, bo jestem nadal mega zdenerwowana. :)
To będzie post o pewnej dziewczynie, której nicku nie podam która sądzi, że jestem... jak ona to ujęła? A, no tak, debilką. :)
Jej nick to: Xx Martunia xX
Pocznijmy od tego, że jej blog został usunięty, bo miała wiele hejtów.
Sama mi to nawet napisała:






"Orto lvl 100 poziom expert"

Dostawała hejty, ok.
Ale kiedy ja dostałam się tu (♥), to zrobiła się zazdrosna. Napisała na tamtym blogu, że jeśli nie będę pisać, to mnie wyrzuci.
MOMENT, ZARAZ DOKOŃCZĘ.
MACIE SCREENA Z BLOGA TĘCZY:
*post o mnie*









































niżej jest jeszcze EDIT: Teraz mi pisze że ściemniam! Co za debilka!
Czy jakoś tak...








Racja, napisałam jej tak, nie ukrywam. Nie mam zamiaru pisać jej rzeczy typu "PRZEPRASZAM PROSZĘ WYBACZ MI NIE CHCIAŁAM <3333 :("
Niektórzy by tak zrobili, ale ja nie.
Teraz trochę do Ciebie, Marto:
1. Skoro napisałaś mi gratulacje, to niby dlaczego dałaś białe tło tam, gdzie jest to wysłane? Nołsensik. Zaraz pokażę, co tam było na serio ;)
2. Ja ściemniam? Mówię tylko prawdę. :)
3. Oo, nie chcesz, żeby prawda wyszła na jaw i dlatego kiedy napisałam koma to go usunęłaś? :')
4. Najpierw naucz się ortografii, później zajmij się blogami.
Odnosząc się do punktu pierwszego:
Jedno słowo: Zazdrośnica.
Napisała mi coś takiego:
A co mi tam, wstawię całą rozmowę :)

























To są jej gratulacje. :')
Szkoda słów...
Nie chcę ciągnąć takich kłótni w nieskończoność, bo to w końcu blog o MSP, a nie o kłótniach, c'nie?
Chcę tylko pokazać, jaka jest prawda, żeby nie było hejtów.
Oczywiście - święta nie jestem, ale chociaż nie piszę takich bzdur.
Rzygać mi się chcę jak to widzę...
~~
Teraz już pora na informacje.
1. Grafik moich postów jest NIEAKTUALNY, ponieważ teraz sądzę, że to niemądre.
2. Rezygnuję z serii "Ciuch Rada" i  "Street Style" nie chcę ich. Za dużo mody na tym blogu, c'nie?
3. Seria "Konkurs(y) od Alkusi" będzie się pojawiać na pewno na początkach miesiąców, ale nie co miesiąc (Sorki za powtórzenia!). Będzie się ona pojawiać wtedy, gdy zdobędę sc na nagrody. Oczywiście - część tej seryjki na kwiecień jest jak najbardziej aktualna.
4. Prowadzę nową serię, która nazywa się... UWAGAAAAA... O jezu, na ósmego Kwietnia mam mieć opanowaną lekturę... Co ja gadam piszę... Seria ta nosi nazwę "Co do mnie pasuje?". #NieKreatywnaJa. Polega ona na tym, że biorę screena Waszego profilu i piszę, który artbook, look, pokój, zwierzak i które tło oraz która moviestar z top do Was pasuje.
Będzie to chyba co tydzień. Tak sądzę, ale nic nie obiecuję. NIC.
Na wszelki wypadek łapcie, jak OMG ALE FART ŻE DA SIĘ COFAĆ W BLOGGERZE BO USUNĘŁAM CAŁĘGO POSTA ZNOWU LOL wygląda przykładowy taki post. Wezmę mój profil:











#alebiało
Nono, myślę, że trudno nie będzie, aczkolwiek...
Najbardziej pasujący pokój:







Rili, nikt z Top Pokoi nie ma całego białego?
Ja jestem biała (nie licząc oczu), ale jakoś da się wytrzymać.
Dopasowanie: 7/10
Najbardziej pasujący look:














TAK, SERIO, TAK, SERIO.
Najgorsze porównanie.
Trzymajcie mnie.
Przecież to nie jest WCALE podobne, boże.
2/10 za chęci xd

I taki post trwałby do ostatniej kategorii.
Zgłaszać możecie się, tak jak zawsze, w komach.
~~
Omg, ale tu naciapciałam (nowe słówko takie mró<3)
Jadę do cioci Grażyny.
Paa,
Niepozdrawiam
Żart
Pozdrawiam,
Alkuś


18 komentarzy:

  1. Zgłasza się do nowej serii nick Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Alu,za ten post :*
    Jest słodki.
    Mnie hejty nie ruszają,to żałosne,i smutne,tylko smutne i żałosne.

    Zemsta,tak? :D XD
    Jesteś nienormalna jakaś,naserio XD :D

    Współczuję mózgu,Alu :*

    Właśnie takich ludzi nienawidzę :*
    A logo? Pff gówno warte!
    ;-;
    Wygadałam się chyba...
    Nie,czekaj powiem Ci co o tobie myślę.

    Myślę że jesteś idiotką. Wywaliłam Cię z mojego bloga za długą nieobecność a ty
    za to robisz takie coś? Ja ten post z tobą usnęłam i to dawno :D

    Nie,dowalasz mnie :D

    Do takich ludzi szkoda nerwów :)


    To wszystko co o tobie myślę.
    AHA PS. Żygać mi się chce jak na ciebie widzę na MSP,dowala mnie do podłogi normalnie taka brzydula :).

    Niech usuwają se tego koma,w dupie to mam!
    Chciałam to wyjaśnić od MOJEJ strony i MOJEJ wersji.

    Dzięki,teraz będę się śmiała do śmierci z takiej DEBILKI JAK TY. :)) ;**


    Pozdrowionka dla gównianej Aluśki :**

    Też mi dasz pozdrowionka? Ohh,dziękuję :*
    Idę zawalić forum.. DOMYŚL SIĘ JAKIMI TEMATAMI (d)



    ~NaleśniQ//Xx Martunia xX//Marta ♥

    martaaa-i-msp.blogspot.com
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha marta ogar daowna i wara od Ali ona ma chonor a ty nie więc pieprz się
      ~pozderki ( nie dla marty ) aleksa

      Usuń
    2. Za napisanie jakiegokolwiek złego tematu o mnie grozi Ci ban, złotko.
      Tak ogółem - screeny robiłam dzisiaj, więc nie wciskaj nikomu kitu, że go dawno usunęłaś.
      Mam nowego laptopa od dwóch dni, a wtedy nie pisałam, bo nawet się pytałam, jak się robi screeny, więc one na pewno nie są z dawna. Ba, one są z dziś.
      A teraz coś innego do Ciebie, złotko.
      >>>żygać<<<
      Nawet autokorekta mi to podkreśliła.
      Naucz się pisać, i stawiać spację po przecinkach, bo mi się chcę RZygać.
      >>>naserio<<<
      Też podkreśliło.
      Nawet nie umiesz napisać z korektą. No błagam, chce mi się płakać.
      UWAGA!
      PISZĘ TEGO KOMA O GODZINIE 19;57
      A TEN POST NADAL ISTNIEJE, UPSIK.
      Jakieś niedowiarki?
      Patrzcie :')
      http://imgur.com/J8Pa8hZ
      A, i jeszcze jedno
      Nie reklamuj tu swojego (tak jak sama Ty) głupiego bloga.
      Podsumowując mój komentarz:
      1. Naucz się ortografii
      2. Interpunkcji też ;)
      3. Jaka, kurde, zemsta?...
      4. Debilka? Jedyną osobą, która wychodzi na debila, jesteś Ty :*
      5. Masz jakiś problem, jeśli chodzi o mój wygląd? Podobać ma się mi, a nie Ci.
      6. Tylko zobaczę jakiś temat o mnie ...

      Pozdrawiam wszystkich, prócz Naleśniczqa (O NIE, Q MAŁĄ LITERĄ, STRASZNE!!!11).
      ~Alkuś ♥

      Usuń
    3. Alę nazywasz debilką, a jak ty kopiowałaś to jeszcze mówiłaś, że wszystko jest dobrze ! .-.
      Martunia to:gówno!

      Usuń
    4. ~Pozderki aleksa< To zalosne ze , podszywasz sie pod Alekse anonimku.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. lukrecja źle to zrozumiałaś XD aleksa to skrót od aleksandra czaisz taka ksywka nie miałam zamiaru się pod nikogo podszywać
      ~pozdro aleksandra

      Usuń
    7. OMG, TERAZ JA MAM TE CONTO. O.O I TE WIADOMOŚCI TO PRAWDA, ALU, WSPÓŁCZUJĘ CI!!.

      ~ Angelika. :3

      Usuń
  3. każdy mówi sam o sobie więc powodzenia marta żal mi cie
    żegnam monia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta ty nie jesteś taka one kłamią jesteś fajna, miła, szczera i zabawna
    ® marek ®
    PS. to wszystko to sarkazm XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do nowej serii. (Nick pod spodem).
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  7. Niee, ja nie bd tego usuwac :'))
    TO JEST SMIESZNE...

    A zastanawialam sie nad przyjeciem (Kasi Olsen, wyzej komy) na okres probny... ahh :))
    Mam nawet screeny na teo ze skopiowanych moich postow ii nie tylko z Tw starego bloga. ;)
    kasia-olsen-i-msp.blogspot.com
    (cos takiego)

    Zlotko (jak to fajnir brzmi :*) , Marto (apff), Kasio Olsen czy jak tam Ci Nalesniqu o emailu kisieleeq.marta@gmail.com
    Bez pozowlenia nie odejmuje sie jednego 'e' z czyjegos loginu :p

    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. Co? Ja w znaj miałam tą Martę! A tu taka z niej... Będzie blok, będzie blok...

    OdpowiedzUsuń
  9. Co? Ja w znaj miałam tą Martę! A tu taka z niej... Będzie blok, będzie blok...

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jestem nową właścicielką konta o której jest ten post.. To o tej starej właścicielce,nie teraz. Oona ma teraz zresztą chyba nowe konto -.-
    LOGICZNIE PODSUMOWUJĄC: ZGŁASZACIE MNIE A NIE JĄ!! -.-



    ~ Muffinka//Muff/Marta ♥

    muffinka-muff-i-msp.blogspot.com

    Mam tak samo na imie jak była właścicielka. ^^

    ~ Pamiętajcie,zgłaszacie mnie,a nie ją. Czyli: Nienormalność ukarać inną osobę. :))




    ~POZDRO
    JESZCE RAZ:

    ~ Muffinka//Muff//Marta ♥

    OdpowiedzUsuń