wtorek, 7 kwietnia 2015

LBA- MalinaDunia

Hai!
Tutaj Laudy.

Zostałam nominowana przez Kokosa, Tynę i Mjentę do LBA (bosze (bł.spec.), jak piszę LBA autokorekta poprawia mi na ŁBA). Tak, aż trzykrotnie! W każdym razie o jednym z tych zgłoszeń nie wiedziałabym, gdybym przypadkiem nie trafiła na bloga, w którym znalazłam post o tym. Dlatego- jeśli ktoś mnie nominuje to, proszę, niech mnie o tym informuje.

Ok, pytania od Cyni3:

1. Jak planujesz swoją przyszłość?
Hm, jak na razie trudno powiedzieć...
2. Lubisz ryż z jabłkiem?

Nawet, ale nie jest moim ulubionym daniem.
3. Jesteś kreatywna czy raczej nie?

Jestem B)
4. Najgorszy i najlepszy przedmiot w szkole....

Najlepszy- angol (j.angielski) i hiszpan (j.hiszpański), a najgorszy... E, matma? No, chyba tak.
5. Lubisz mnje? B)

Będę szczera- nie znam. Tj. znam tylko z postów, więc trudno mi stwierdzić, ale wydajesz się być miła.
6. Chciałabyś być na podium MSP?

Z jednej strony tak-  duuużo sc, a z drugiej nie- duuużo hejtów.
7. Na ilu blogach piszesz?

Dwóch: tym i mojej koleżanki z klasy, również o MSP.
8. Twoja historia bloggowania?
Dawno, dawno temu, czyli w tym styczniu, na jednym z blogów pojawił się konkurs na redaktora. Nie wiem, co się stało, ale nagle zachciałam blogować. Zgłosiłam się do niego, wysłałam notkę próbną i... Dostałam się! Później chciałam być bardziej rozpoznawalna, więc zgłaszałam się do nowych stron, aż w końcu stwierdziłam, że jest ich za dużo. Odeszłam ze trzech z nich i zyskałam trochę więcej wolnego czasu. Nie chciałam się już zgłaszać na inne blogi, ale zobaczyłam tutaj konkurs i to zrobiłam. A teraz jestem tutaj i to piszę.
9. Wstawiasz filmy na YT? Jeśli nie - chciałabyś zostać YouTuberką?
Nie wstawiam i nie chcę, to być nie dla mnie.
10. Trzy rzeczy bez których nie da rady wyjechać (nie chodzi mi o podstawowe, czyli jedzenie, ubrania)

Bezprzewodowy internet, telefon (zaraz jakiś nołlajf ze mnie wyjdzie, ale przecież trzeba mieć jakiś kontakt, jak się jest np. na bezludnej wyspie), dobra książka.
11. Jaki masz telefon?

iPhone 4s, jest już stary, ale się do niego przyzwychaiłam.

Od Keyleen:

1. Ulubiony YT'er?
Nie oglądam nikogo:/
2. Ulubiona książka?

Oj, dużo. Ale niech będzie: cała Trylogia Czasu, seria Niezgodna, cykl Igrzyska Śmierci i jeszcze nieskończona trylogia Ocalona.
3. Ulubiony film?

Jeszcze więcej: 12 małp, Inni, Gra, 6 zmysł, Tożsamość, Milczenie owiec, obydwa Sherlock Holmes.
4. Jak wyglądają wasze stopnie?

Normalnie, średnia 5.0 nie jest chyba ani strasznie zła, ani strasznie dobra.
5. Ulubiony kolor?

Czarny i szary, w takich kolorach mam większość ubrań w realu.
6. Macie romans? (nie wnikam w szczegóły)

Rozwaliło mnie to "nie wnikam w szczegóły", nie, nie mam.
7. Najładniejsze imię (żeńskie)?

Alice, Caroline, Jessica, Angie, Elizabeth.
8. Ulubieni wykonawcy?

Yyy, nie mam.
9. Macie zwierzęta domowe?

Niestety tak. Dwa psy: Nikitę, która właściwie nie jest taka zła, ale zachowuje się, jakby jej nie było i Leo, psa, który ma (stwierdzone prze weterynarza!) ADHD. Ale jak coś- nie narzekam, po prostu wolałabym mieć normalniejsze zwierzęta, chociaż w sumie lepsze takie, niż żadne, byłoby wtedy nudno.
10. Hobby?

Czytanie, pisanie, oglądanie.
11. Mieliście tzw. "fazę na Loom Bands"?

Nie, ale pewnie tylko dlatego, że wszystkie dziewczyny z mojej klasy miały, a ja chciałam być oryginalna.

I od martynki_p:

1. Co sądzisz o ludziach z kolorowymi włosami?
Mają swój własny styl i tyle.
2. Jaki masz kolor oczów?

Brązowy, niektórzy uważają, że aż czarny, ale brązowy.
3. Jaki jest Twój ULUBIONY blog?

Ulubiony? Hm, chyba Kathey.
4. Jakie blogi czytasz?

(sprawdzam) 15 różnych, nie chce mi się wstawiać linków.
5. Wolałabyś prowadzić blog czy kanał na YT?
Prowadzić blog, co z resztą robię.
6. Kochasz mnie? (?!)

Znowu ma szczerze szczera szczerość się kłania. Mało znam, bo tylko z wymiany paru zdań i postów, ale lubię na pewno.
7. Na jakim blogu chciałabyś pisać?

Przede wszystkim tym, bo na popularniejsze się nie nadaję.
8. Lubisz pizzę?

Tak^^
9. Skarpetki VS rajtuzy?

Skarpetki.
10. Grasz w TFM?

Próbowałam, ale się nie wciągnęłam.
11. Czy wiesz, że ja wiem, o tym, że Ty wiesz, że ja wiem, że Ty wiesz co ja wiem? :3

Wiem, że Ty wiesz, o tym, że ja wiem, że Ty wiesz, że ja wiem, co Ty wiesz.

Nominuję:
najlepsi-z-msp.blogspot.com Aglet
bffs-on-msp.blogspot.com Tosię
dolly-on-msp.blogspot.com Paulę
piec-dziewczyn.blogspot.com Domę
Serio, już więcej nie mam pomysłów.

Pytania:
1. Ulubione danie?
2. Ulubiony program TV?
3. Jakie było ostatnie słowo, które dziś powiedziałaś?
4. Szczęśliwa liczba?
5. Wierzysz w przesądy?
6. Największy sukces ostatniego miesiąca?
7. Największe marzenie?
8. Co sądzisz o sushi?
9. Jak długo blogujesz?
10. Co skłoniło Cię do blogowania?
11. Za co najbardziej lubisz blog, na którym to piszesz?

Piszę ten post już godzinę, a myślałam, że pójdzie mi szybko;-;

Dobra, to ja się żegnam,
Pozdrawiam,


PS Mam pytanie do Oli: czy mogłabym na tym blogu pisać swoje opowiadanie?

4 komentarze:

  1. Pewnie, ze moglabys! :))

    Faje odp.. :)

    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    Pierfffszaaa!!!1111!1!1!oneoneone!jeden!1!1!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tam nie powinno być Dolly-o-msp ?
    Tak się pytam, bo nie wiem czy o mnie chodzi :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię trylogię Igrzysk Śmierci. :). Lubisz Rue?
    Masz piękne, nowe logo.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń