poniedziałek, 22 grudnia 2014

5w1 czyli długi post od Wizzy!

Cześć!
Taaak to post od Wizzy. NO WOW!! Post będzie wreszcie o MSP. Zaczynajmy! 
Post 5w1 to post który będzie miał 5 części m.in: Looki, Loga, Konkurs (NA MSP!) i wiele innych rzeczy! :)
Pierwsza część to Konkurs który pojawił się na MSP wczoraj rano. Nazwę ma ,,Christmas Weedding'' 
Motyw:

Ocena: Motyw bardzo romantyczny, powieważ widzimy tu młodą parę. Tło jest takie sobie. Nie podoba mi się niestety za tło idzie tylko 8/10!
Ubrania:
Dla dziewczyn:



Ocena: 4 strony. :c Zawiodłam się, bo w tamtym roku było o wiele więcej ubrań niż w tym roku. Ubrania są efektowne (Wow, nie wiedziałam Wizzy, że 4 - z Polaka na koniec semestru da Ci taką wiedzę!). 6/10
Dla chłopaków:

Ocena: Tak, jak myślałam będą tylko 2 strony. Ubrania są ładne, jak widać na zdjęciach królują tu garnitury, ponieważ jest to konkurs związany ze ślubami itd. 5/10 ZA GARNITURY!
Rzeczy do pokoi:


Ocena: Jak widać na zdjęciach, widnieją bardziej rzeczy na ślub. Jednak na ostatniej stronie mamy już typowo świąteczne ozdoby. ZAUWAŻYŁAM ŻE JEST ŁAWKA Z TAMTEGO KONKURSU! 7/10 za ławkę.
Animacje:
Nazwa Animacji: Catch the Bouqet
Cena: 700 sc
Status: VIP
Co przedstawia MS: MS rzuca wiandkiem (Widać, że zdechł :()
Nazwa Animacji: Wedding Cake
Cena: 850 sc
Status:  Nie VIP
Co przedstawia MS: MS nakłada tort. 
Nazwa Animacji: Hug A Snowman
Cena: 450 sc
Status: VIP
Co Przedstawia MS: MS przytula bałwana ♥
Nazwa Animacji: Diamond For You
Cena: 675 sc
Staus: Nie VIP
Co przedstawia MS: MS prosi o rękę inną/nnego MS 
Nazwa Animaci: Love Ring
Cena: 550 sc
Status: Nie VIP
Co przedstawia MS: MS Trzyma w ręce diament w kształcie serca i podpiera się o napis ,,Love ♥''.
Nazwa Animacji: Horse Carriage
Cena: 5 diamonds
Status: VIP/ Nie VIP (Inaczej dla tych co mają diamonds (:)
Co przedstawia MS: MS siedzi w karecie (WOW!)
9/10 za wszystko c'nie?
Tła:

Ocena: Tła są no ładne nie powiem, ale jak napisałam w motywie to tła mi się nie za bardzo nie podobają. 
8/10

OGÓLNA OCENA KONKURSU: 43/60! Czyli 3+ :)

Nastepna część posta to 3 świąteczne looki! Zaczynajmy!

Pierwszy look:
Look nazywa się ,, Hello Xmas! [20]''. Moim zdaniem look się udał. ^.^ Jeszcze ta czapka reniferka! No zakochałam się w niej! *_* W looku widnieje kolor czarno-biały, czyli dwa moje ulubione kolory, tak samo ładnie mi w nich w realu jak i na MSP!
Skład:
Look kosztuje razem bez serduszek 2800 sc. :c Drogi look, ale nie VIP. Jakieś małe pocieszenie? :* Następne looki są już VIP, ale to zaraz! Najpierw inne wersje kolorystyczne!
1:
Kawowy ♥ Taki świąteczny miły dla oka kolor w tak ładnym looku to cud! 
2:
Turkus i czekolada! ♥ Następny kolor, który jest piękny! 
3:
Zielono-niebieska c: Tak seqzi XD (Nołlajft jestem, taka prawda.)
Paleta:
1:
2:
3:
Drugi look:
Ten look nazywa się ,,Winter is beautiful! [21]''. Czyż ten sweter z bałwanem nie jest śliczny? *-* Look ma tu tylko kolor szary, biały i czerwony. Więc przy paletach nie będe pokazywać kolorów orginału bo chyba każdy wie gdzie leży czerwień w palecie! Ale przy innych już będe pokazywać. Według mnie look zasługuje na wielką pochwałę dla mnie, bo to drugi z moich nalepszych looków jakie mi wyszły. :))
Skład:
Look niestety jest drogi, bo aż 2950 sc. Przepraszam, nie umiem tańszych :(
Inne wersje kolorystyczne:
Neony królujom!!! (Błąd spec. (:)  Jeszcze w twarz tej niemki o.o NO ZAJEBISTE!
Ukraina 8) Znowu neon króluję. ^^
Palety:
1:
2:

Trzeci Look:
Look nazywa się ,,Glam Xmas [22]''. Dlaczego 'Glam''? Ponieważ moją ulubioną vlogerką jest GlamPaulaTV ♥ A, ponieważ ten look jest elegancki i wgl. to dlaczego nie Glam? ;o 
Skład:
Look już nie co tańszy bo kosztuję 2225 sc c:
W tym looku nie będzie wersji kolorystycznych :c
Wszystkie looki do zakupienie u mnie WizzyGirl. Tylko jedno!

PROSZĘ ABY OSOBY, KTÓRE KUPIĄ TEN LOOK, NIE ZGŁSZAŁY ICH DO KONKURSÓW I WMAWIALI ŻE TO WASZ LOOK! CO Z TYM IDZIE? JEŚLI SIĘ DOWIEM O TAKIEJ RZECZY JEST TO ZGŁASZANE NASZYM KOCHANYM (SARKAZM) MODERATOROM!

Dobrza następna część posta! Są to loga! Loga zrobiłam dla:
  • stylówkalol=]
  • kasia3348 (TAK DLA MILKI IKSDE)
  • Independent Girl
Pierwsze logo leci dla Milki :33 Oto one:
Hah, tak ten znany nam Olaf z Krainy Lodu. Takie świąteczne logo na TOPIE (IKSDE TEŻ NA TOPIE ZIOM). To moje jak narazie najlepsze logo. :3
Teraz logo dla stylówkalol=] Oto one:
Mmm, mroczne logo *o*.  Ej, ale Mandarynki nie zabiją c'nie? :o Bo się boje własnego loga. ;o; #Wizzy 
#walnięta
Teraz logo dla Inde! *o* Oto one:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!! Najlepsze logo ze wszystkich 3! *o* Wyszło mi na WOWOWOW. Do tego ten przepiękny look. *u* Dobra, Wizzy się zarumieniła :^ 

4 część posta XDD To ocena looków! ;*
Osoby, które zkrytykuję (XD):

  • Agnes331
  • Czarna Zuellas
  • AmyeChan
Dobra, bez ociągnięć! Zaczynamy od Agnes:
Look nazywa się ♥36 Hug me.
Ocena:
Włosy: Hm, nie zbyt widac włosy, ale no są ładne XD 10/10
Bluzka/Płaszcz: Jest ok! 9/10
Legginsy: OMGF, są wspaniałe! 10/10
Buty: Te buty zdecydowanie nie pasują do całości stroju. :/ 7/10
Dodatki: Czapka renifera! *o* Śliczna 10/10
Ogólna OCENA: 46/50
BRAWO!
Teraz look Czarnej Zuellas!
Look nazywa się 24 ♥ Elegance Blacky
Ocena:
Włosy: Hm, ja raczej bym zmieniła te włosy. Nie pasują do całości looka. ;c 5/10
Bluzka: Cała czarna! xoxoxoxo Pewnie z DS. :c Coż szału ciał nie ma. ;c 5/10
Szorty z legginsami/Spodnie: Jest ok, jak dla mnie spoko. 7/10
Buty: OMGF! Wspaniałe! 10/10
Dodatki: Szalik jak najbardziej pasuję. Jednak te cienie zombie (XD) nie pasują. :c 8/10
OGÓLNA OCENA: 35/50
BRAWO!
Teraz look od AmyeChan! 

Look nazywa się 21 ♥ Christmas Time ♥
Ocena:
Włosy: Hm, zmieniła bym je na pewno. 4/10
Sukienka: Bardzo ładna, pasuje do looka ja do klimatu świąt. 10/10
Legginsy: Nie wiem po co te legginsy, ale są bardzo ładne ;o 10/10
Buty: Buty na koturnie. BARDZO WYSOKIEJ DO TEGO. :CCC POTNE SIĘ NO. 3/10
Dodatki: Jest tu jeden dodatek kokardka. :3 ŚLICZNA! 10/10
OGÓLNA OCENA: 36/50
BRAWO.
Miejsca:
  1. Agnes331! Gratuluję Juls! ;o
  2. AmyeChan! Gratuluję!
  3. Czarna Zuellas! Gratuluję, Zue! ;o
Ostatnia część posta będzie już lajtowa (XD). Będzie to o mnie czyli ile mam lat i wgl. Więc zaczynajmy!
      
Mam na imię Kasia. Mam 11 lat i chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej. Mieszkam w Warszawie (100% Warszawianka. ;o). Interesuje się tańcem, siatkówką i malowanie, rysowaniem. Słucham muzyki POP, jednak czasem włączę mocnego rocka bądź RAP. Należe do fandomów: Harrego Pottera (Potterheads), Ellie Goulding (Gouldinggers), Iggy Azalei (Azaleans), Igrzysk Śmierci (Trybtka.), Katy Perry (KittyCat), Banshee (Bansheenators XDD) oraz jestem fanką Meghan Trainor. 
Co dostanę na święta? Bądź chcę? 

Na święta na 100% dostanę te piękne Bansheeowe rzeczy ze sklepu banshee.cupsell.pl
Jednak to prezent od rodziców, a ponieważ moja siostra obecnie leży w szpitalu bo ma Rota wirusa xdd dostanę to po świętach (OBECNIE JESTEM U BABCI). 

Okej, kończę bo posta piszę z 3 dni XD

























23 komentarze:

  1. Hahah XD Omg, jaki długi post ;oooo. Ale ok, bo ja takie lubię XD I dzięki za logo, super duper chruper :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omgf <3 Kocham ♥ Wiem że brzydki ten look, ale cholernie podobała mi się kurtka, nie miałam weny na strój z nią dlatego wzięłam ją tak.. No ale wygrałam *o* ~Juls

    OdpowiedzUsuń
  3. Look Agnes najlepszy!! Wowowow. xd

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże , dziewczyno ! Jesteś jeszcze dzieckiem . Masz tylko 11 lat . Już przeklinasz . Czego was w tych szkołach uczą ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slowo *zajebiscie* to wg Ciebie przeklenstwo, tak? W takim razie gratuluje.

      Usuń
    2. Gratuluję mózgu drogi anonimie. Słowo, które jest dla CIEBIE przekleńswem tak naprawdę nim nie jest. Czego mnie uczą w szkole? Polskiego, Angielskiego, Przyrody, Informatyki, Matematyki, Sportu, Techniki, Plastyki, Historii naszego narodu. :) Widać, że interpunkcji Ciebie nie uczą. :)))) W domu na codzień używam słowa zajebiście c:
      ~ Wizzy

      Usuń
    3. To słowo to brzydkie słowo. Ciekawe....Hmm..Jak by to napisać. ..O wiem..Haha, mówisz, że to słowo nie jest brzydkie, tak ? To weź powiedz do taty lub mamy : Mamo, zajebiście nie chce mi się lekcji odrobić. ;-;

      ~KtośTamZMsp ;-;

      Usuń
  5. Fandom Katy Perry nie nazywa się KittyCat. ;-; KATYCAT .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd! Przy najbliźszej okazji poprawię. :)
      ~Wizzy

      Usuń
    2. Haha, nie mogę XDDD
      KITTYCAT HAHA

      Usuń
  6. OD 5 DNI NIE MA POSTÓW *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. OD 6 DNI NIE MA POSTÓW! RÓWNIE TAK DALEJ, A MOŻE DOBIJECIE DO TYGODNIA, A PÓŹNIEJ DO MIESIĄCA, BYĆ MOŻE NAWET DO ROKU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie mamy czasu?!
      Miałam wczoraj pogrzeb dziadka i co? Miałam to olać i napisać posta? Nie, oj nie.
      A czy ty anonimku, jakbyś tutaj dołączył, pisałbyś codziennie?
      Przemyśl to, czy dałbyś radę, a dopiero potem czegoś od nas wymagaj.

      Usuń
    2. Ogarnij - za przeproszeniem - dupę anonimie.
      Myślisz, ze blogowanie jest ich jakimś zasranym obowiązkiem?
      Jakby nie chcialy, to postów mogloby w ogóle nie być. Są rzeczy o ttyliard ważniejsze niż blpg. A jak już napiszą tego posta... Wizzy starała się nad nim TRZY dni, DLA NAS. A co dostaje za to? Hekt i skargi. Super motywacja, hę?
      Kasia ma całkowitą rację, ale wiadomo. Jak to Nat powiedziała, 'Anonimek wlączony, więc na koniec świata i jeszcze dalej'. Po prostu aż mną wzdrgnęło.

      Usuń
    3. Przepraszam za błędy. Telefon.

      Usuń
  8. Amye - Dziękuję <3 Mam u cb dług.
    Anonim 2 - Kurde nie każdy ma aż TYLE czasu. Pisząc ten post przeżywałam szok. Jak widać nie chcecie mnie na blogu. Chyba usunę się z bloga
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się przejmujesz? Jeszcze takich będzie wielu Wizzy. Trzeba troszkę optynizmu. Bez Ciebie to też nie będzie ten sam blog. Przynajmniej się postarałaś i napisałaś tego posta. Dzięki Tobie chociaż coś można bylo poczytać. Blog przeżywa kryzys. Widzę to. Aż mi smutno, że napisałaś tak. Mam mojego ukochanego bloga, prowadzę go z dziewczynami. Ale ja nie wiem... może powinnam się zgłosić do konkursu, pomóc wyjść temu blogowi na prostą?

      Usuń
    2. Amye, nie, proszę.
      Ty, jesteś cudowna, jak piszesz u nas.
      Ja coś dzisiaj tu napiszę, spokojnie.
      A ty Wizzol, nie przejmuj się! Mnie wiele takich anonimków hejtuje, ale ja mam ich w dupie :)

      Usuń
  9. To jest ten sam anoneq
    Marcia

    OdpowiedzUsuń