wtorek, 30 grudnia 2014

Cześć !

Witajcie.
Kto to?
Oliwia? Milka? Wizzy? KisieleeeQ? Sweet elena (se)? Milka x2?
Żadna z wymienionych powyżej dziewczyn.
Cześć wszystkim! Jestem redaktorką na okresie próbnym.
Coś o mnie :
Nazywam się Sandra i mam 11 lat. Chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej. Dosyć dobrze się uczę. Zazwyczaj nie popełniam błędów ortograficznych. Mam psa Daisy rasy cocker spaniel angielski. Posiadam również rodzeństwo ; siostra i brat.
Na MovieStarPlanet nazywam się Wariatkaaa=) i mam obecnie 21 lvl. Gram od października 2013 roku.
Moja biografia :
Widzicie te główki u góry? One żują gumę i z nich serce leci. Szkoda, że nie równocześnie.
Możecie sobie poczytać historię mojej gry. Znajduje się po prawej stronie.
Ekran mojej gry :
(Zamknięte oczy zawsze spoko (y))
Pozdrawiam zaznaczoną na czerwono osobę.
Nie zasłoniłam mego majątku ale mało mam więc nikomu się kraść nie będzie chciało.
No cóż, mam nadzieję że, przekonaliście się chociaż troszkę do mojej osoby.
Kto by mi zrobił logo? Ja nie jestem w tym dobra niestety.


9 komentarzy:

  1. Chętnie zrobie ci Logo :)
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
  2. SANDRA <3333 OMG Graty!!! Zrobie Ci logo nom pewa.
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandra <33 Moja Marcheffka ♥♥♥ Graty!!! Mogem Ci logo zrobić, jeśli chcesz B) Jeszcze raz graty ♥♡♥♡♥
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
  4. Braffo.
    Skąd Ciebie tak wszyscy znają? :c
    Czuję się nie lubiana :c
    Wy się wszyscy jakoś tak znacie, a ja? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu nie znam nikogo. :c
      Znaczy nie znam nikogo tu tak prywatnie. :c
      Samotność boli. ;_;

      Usuń
    2. Ja mam tak samo. :c

      ~monia(000)
      /PatQa

      Usuń
  5. Od razu się do cb przekonałam c;
    Wydajesz się być miła, fajna.
    Wiem, że wszyscy mają zrobić Ci logo, ale im więcej, tym lepiej.
    Ja moje opublikuję ok. 7 stycznia na blogu Zue
    ( zwariowaneee-msp.blogspot.com )
    /Mila, żel

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ci zrobie logo tylko nie mam cie w znaj :( Zaprosze cię i przyjmiesz ok ? A loga opublikeje na paulacukierek.flog.pl
    ~Paula
    ~Cuks
    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dostania się na bloga.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń