sobota, 6 grudnia 2014

Twarz do zmiany?! #1

Hii!
Na początku może wytłumaczenia. Nie pisałam - tak. Ale to tylko dlatego, że 25.11. miałam dyskotekę, 26.11. - próbny sprawdzian szóstoklasisty. (jeśli kogoś to interesuje to z polaka miałam 17/20 pkt., z matematyki 11/20 [masakraaa... średnia pkt. w mojej szkole to 4 pkt., to uważam że nawet dobrze napisałam] , a z angielskiego 29/40.). Kolejnie w tym tygodniu sprawdzian z przyrody, j.angielskiego, kartkówkę z historii.. I pasowałoby dalej wymieniać. Ponadto 11.12. tj. czwartek, jadę do kina na "Wielką Szóstkę" (jednak). Dzisiaj otworzyli lodowisko, w szkole przebieraliśmy się za Mikołaja... Byłam też wczoraj w h&m, reserved, żeby wybrać sobie sukienkę, bo gdyby moja mama miałaby mi wybierać to byłaby do kolan, a ja lubię takie krótsze. B) Tyle.

Witam Was w nowej serii. :)
Na czym ona polega? 
Hah, będę krok po kroku, krytykować, albo dawać pozytywne opinie na twarze Waszych MS! Zgłaszajcie się w komentarzach!

A teraz do pierwszej części wybrałam:
- Kathey (pzdr Zośka ;*)
- KisieleeeQ
- kasia3348

TWARZ KATHEY:



Oczy:  Są ok, ale osobiście dałabym ciemniejszy odcień niebieskiego lub piwny ewentualnie zielony. 8/10
Nos: Ładny, ZGRABNY. Podoba mi się. 10/10
Usta: Cudoo. ;** Miałam taki jak miałam [powtórzenie] 1 vip'a. 10/10
Dodatki: (wiem, że piegi się kupuje razem z nosem jkbc) Piegi, ładnie się prezentują, przedłużane rzęsy, wszystko gra, ale coś bym tu dodała. :o 9/10
Karnacja: Naturalna, bez zarzutów, daję 10/10

RAZEM: 47/50. 

TWARZ KISIELEEEQ:



Prawy profil, hihi.
Oczy: Tu mi pasuje. ;) Jednak ludzie bez vip'a , też mogą wyglądać ślicznie. :) 10/10
Nos: Do tego stylu wyrażania twarzy, dałabym ten no, co niemki używają. XD [zapomniałam nazwy :D] 7/10
Usta: Dałabym jaśniejsze osobiście. 7/10
Dodatki: Te rzęsy w sklepie za 500sc, ładnie to wygląda. Bez zastrzeżeń 10/10
Karnacja: Miałam taką. ;) Hehs. Ładna. 9/10 wolę ciemniejsze XD

RAZEM: 43/50.

TWARZ KASII3348:


JP <33333333
Oczy: Nie za jasne jak u Kathey, ładnie "gra:. 10/10
Nos: Dałabym ten kolczyk, który jest taki malutki, żeby tak nie było skromnie. XD Ale jest dobrze. 9/10
Usta: Mam takie same na msp! ;*** Boskie. ♥ 10/10
Dodatki: To co u KisieleeeQ - skromność no. :D Nie moja wina, że coś bym tu dodała. ŚLICZNIE 10/10
Karnacja: Bez zarzutów. 10/10

RAZEM: 49/50, BRAWO!

Więc....
1. kasia3348!
2. Kathey
3. KisieleeeQ

Kasiu, dostaniesz autograf. ;)

*Przy komentowaniu, liczcie się z tym, że każdy ma inny gust. Żeby zobaczyć mam nadzieję więcej komentarzy, włączyłam możliwość pisania z tzw. anonima.

Zgłaszajcie się do 2 części nowej, mam wrażenie dobrej serii! :) W tej części wybrałam osoby, ale teraz to Wy! jak tu - ocenię 3 osoby.

Pozdrawiam!


Moja nutka: [mam fioła na jej punkcie XD]




Mrozu - Poza logiką <3

24 komentarze:

  1. Zglaszam sie :)
    ~sweet elena (se) / Olgita jak kto woli :p

    Ja zamienilabym Kathey i Marte, moim zdaniem Kisiel ma lepsza twarz od Zosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała być w następnej części *-* Seria świetna !
    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Super seria, nie widziałam takiej.
    Mogę się zgłosić? xD
    Nwm, czy mam Ciem w znaj, jak nie to zaprosze c; *;
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna seria. Moge być w następnej serii ? Nick: piesek412. Ps . nie mam cie w znaj ale zaprosze

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. That milko! Gratuluje!

      Usuń
    2. Hej zgłaszam się niezmuszam żebyś mnie wybrała ale bardzo mi na tym zależy plis wybież mnie jestem antosik789 ♥♡;-)

      Usuń
  5. Sora ka sia to nie miała być odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super seria zgadzam soe z wynikami

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Super ta seria. Mogę do następnej? Na emespe jestem... Dam dam dam
    .
    .
    .
    Snicerslady0!(bez wykrzyknika)
    Nie miałam VIP ale mam nadzieję,że to nie problem... Chciałabym się dowiedzieć jak inni oceniają moją twarz.~snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest problem ;)
      Zapros na konto: #MISIAQ

      Usuń
  8. Fajna seria ;)
    Poza tym zgłaszam się.
    Mój nick na Msp: Siena100
    Camilla

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, zaaje seria. Mogę się zgłosić?
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wlasnie, zapomnialam!
      Do osob, ktore nie maja mnie e znaj, a chca byc w kolejnej cz.;
      Zaproscie na konto:
      #MISIAQ
      (15 lv jkbc)

      Z gory dzieki ;)
      Ola

      Usuń
  11. Zgadzam się! Twarz Kasi jest najlepasza!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się! Super seria :3

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Moge do konkursu? Nigdy nie bylem w takim konkursie a bardzo mi zalezy :-)
    -AnonimowyKról
    PS:masz swietnego bloga! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to blog mojej bff XDDD
      tylko jestem tu 2 adminem wtf XD

      Usuń
  14. Super post! Zglaszam sie rrowniez c :
    ~Tozd

    OdpowiedzUsuń