czwartek, 4 grudnia 2014

Na świątecznie, czyli looki #1 - Rodzina Mikołaja.

Siemka, tu MILKA :************************************************************
Nie mam zbytnio pomysłu, na jakiegokolwiek posta, więc wymyśliłam taką serię. Pokażę Wam w niej, jak zrobić świąteczne looki XD (Tak wiem, ciekawa :3). Jeżeli kogoś to nieciekawi to (za wyproszeniem) WYPAD z tego posta (YOLO XD) a nie mi hejty sypać ;* Oki doi zaczynmay BEJBE!
Look pierwszy.
Tutaj chcę użyć czegoś nowego. Po prostu, postanowiłam iż zrobię CÓRKĘ MIKOŁAJA!!! :DD (Nie no, rozwalam sama siebie). Dobra. Według mnie "córusia" Mikołaja powinna mieć lukierkową sukienkę i ogólnie cała powinna być ulukrowana (XDD). Mój pikny efekcik:
Bardzo mi się podoba. Niestety, jest dla VIP i cena aż razi w oczy. Tyle za taki komplet? Nie opłaca się oni troszeczkę! Chociaż, jakbym miała tyle SC co ALAKINGA bądź ! ! ! Alicja ! ! ! to kupiłabym go. Jest taki słodki i uroczy ;* Pokazuje młodą dziewczynę, co idealnie nadaje się na córkę Mikołaja! ;)
Teraz może żona Mikołaja? c; Według mnie, strój powinien być bardziej poważny, ponieważ teraz robimy look dla dorosłej osoby. Użyję tutaj trochę ciemniejszych kolorów takich jak: bordowy, ciemny zielony a na dodatek dodam (#FAKLODŻIK) biały. Efekt:
YAY, wyszło <3
Bałam się tego, że to totalnie nie wyjdzie! Jednak, myliłam się. Sukienka jest wręcz kapitalna na dorosłej osoby! Nie jest krzycząca (WHAT?!), tylko normalna, podkreślająca MS (chciałam napisać "Ciało" o.o XD). Buty dopełniają wszystko.

Na dzisiaj to by było tyle.
Przepraszam, za tak krótkiego posta, ale naprawdę, nie mam ochoty go pisać. Tak, piszę teraz troszkę na siłę, ponieważ nie chcę, aby na blogu powstały braki. Poza tym, na TFM (transformice) jest Event Bożonarodzeniowy i mam ochotę jeszcze dzisiaj w niego pograć, więc wiecie. Naprawdę przepraszam. Wybaczcie.

Oki, obiecuję, że kolejna część będzie dłuższa!
A no tak! W kolejnej części tej serii będą looki, które dotyczą temu tematowi: "W fabryce zabawek" c; tak więc,oczekujcie tego posta! :D

Piszcie, czy podobał Wam się post no i oczywiście looki! ;3

Pozdrawiam,











3 komentarze:

  1. To co teraz napisze jest dziwne:














    Bardzo lubie twoja twarz.
    NA MSP XD
    ~Srost

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 look jest najlepszy!! *.*
    Tw twarz na Msp jest śliczna Milko. Zgadzam się z Tostem.♡

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za komplementy dotyczace mej twarzy xddd

    OdpowiedzUsuń