niedziela, 28 grudnia 2014

Nasz kryzys wieku średniego + Ubrania do konkursu "Noworoczny bal maskowy".

Siemka, tu Milka! :3 Jak widzicie, nasz blog przeżywa tzw. kryzys wieku średniego. No, niestety. Lecz, ja nie mogłam nic napisać wczoraj, ponieważ miałam pogrzeb dziadka, który zmarł DZIEŃ PRZED WIGILIĄ! :c Chyba nie mogłam tego wszystkiego tak po prostu olać i napisać posta, prawda? Dobra, mniejsza.
Dzisiaj pokażę wam looki, nawiązujące do nowego konkursu "Noworoczny bal maskowy".
Pierwszy look:
Komplet jest dla VIP.
Hm, całkiem ładnie. Nie pasują mi jedynie te uszka, ale to mniejsza z tym. Osobiście, to dałabym coś innego, ale chcę robić looki tylko z ubrań, które przyszły w tym konkursie.
Reszta bardzo mi się podoba. Tylko cena troszkę wysoka...
Skład:
Pjenć (XD) rzeczy. Całkiem przyzwoicie.
Drugi look:
Tym razem look dla Nie VIP.
Bardzo mi się podoba. Nie mogłam utworzyć koloru, który ma odzwierciedlać złoty. Myślę, że dobrze mi to wyszło.
Włoski są śliczne <3 Tak jakby została użyta lokówka. Sukienka sama w sobie jest ładna, a w tych kolorach, cudo :3 Buciki także śliczne.
Skład:
Trzy rzeczy. Niestety cena jest bardzo wysoka przez sukienkę :/

Oki, na dziś to tyle! :3

Pozdrawiam,








4 komentarze:

  1. Śliczne looki! ^-^ Współczuję Tobie. To smutne stracić dziadka i to dzień przd Wigilą. :(
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne look'i!
    Przykro jest stracić dziadka przed Wigilią. ;(

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję! Wiem, jak to jest. Sama niedawno straciłam moja ukochaną prababcie. ;( Wigilia bez niej była bardzo smutna. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look i świetny post.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń