czwartek, 11 grudnia 2014

DZIEWCZYNKA NA ROLKACH! - film ze starymi animacjami. + INFORsrejszyn

Hii!
Tak więc.
Inforsrejszyn na początek. Kto był na filmie "Wielka Szóstka"? [Big Hero 6] Ja byłam dzisiaj z klasą... Zajebisty film.. :c Niby reklamy nic nie mówią, ale warty obejrzenia. Trwa godzinę z hakiem. ;) Występują i śmieszne sceny, ale koniec jak wzruszający, normalnie płakałam... :/ Może uznacie mnie za głupią - tak jest. JEŚLI NIE OGLĄDAŁEŚ, POLECAM!
Płaciliśmy po 14 zł - tanio. Film nie był w 3D, 2D, zwykły, WSPANIAŁY! Robiłam zdjęcia, żeby w jakiś sposób o tym filmie pamiętać. (zdj. - mój facebook) SRAAAAAJJJJMYYYY RAAAAAZEEEEEM JP ,</3333333333 JA NIE BD SPAĆ. :CCC

Do rzeczy.

Na google grafika ostatnio szukałam usuniętych animacji. I wyskoczył mi kadr z filmu "Dziewczynka na rolkach cz.2".. Na screen'ie była animacja "Blood in the floor", czy jak tamto się zwie. Jest to animacja pokazująca, jak nasza MS leży w kałuży krwi. Kojarzycie, co nie? Ja - wiadomo, szybko wchodzę w filmy, u góry wpisuje "Dziewczynka na rolkach" i tu buum. Taki film istnieje! Jest zbudowany z 6 części autorstwa seleny3. Zabrałam się za oglądanie.
1 cz. - nic po starych animacjach;
2 cz. - i tu zaskoczenie z mojej strony.. Blood in the floor, Beating heart.. (ms ma w ręce serce, to wygląda jakby komuś to wyjęła);
3 cz. - to samo;
4 cz. - już mniej tych animacji, ale dalej są;
5 cz. - wyżej;
6 cz. - -||-
Selena3 na końcu tytułu 1 cz. napisała thiller.. Film, jest "straszny", ale nie ma się czego bać! Po prostu - film warty obejrzenia! Ma mało wyświetleń, a wg mnie zasługuje na top.
OGLĄDAJCIE TEN FILM! [nie chce mi się robić screen'ów, sorry. ;/ Nie  mam ochoty na nic śmiesznego po tym filmie.
Sami zobaczcie, polecam.

To na tyle.
Pozdrawiam,
Mika2118
Ps. Jeśli chcesz o tym napisać na swoim blogu - napisz, ale podaj link do tego posta/bloga, gdyż na innych blogach nie widziałam takiej notki.


PS2: nast, post t o2 cz. TDZ. :)

4 komentarze:

  1. Byłam na "Wielka Szóstka". Film ciekawy i bardzo wzruszający.
    Niespodziewałam się, że ten chłopak będzie mieszkał w takim super domu! O_o Ale nie zdradzam... xd
    Chętnie oglądnełabym film ze starymi animacjami. Musi być ciekawy. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na Wielkiej Szóstce i tak jak ty-ryczałam i to dwa razy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciała bym obejżeć ten film ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szóstka żądzi! :-D

    OdpowiedzUsuń