sobota, 20 grudnia 2014

Redaktorki - wszystko o nich #3 - Mika2118.

Siemka, tu Milka. Wydaje mi się, że ostatnio nic nie na tym blogu nie dzieje :c To smutne patrzeć, jak to wszystko się rozpada. No, ale dobra, nie będę się mieszać w nie swoje sprawy i zapraszam na posta!
Zanim zacznę trzecią część serii, to chciałabym Wam bardzo polecić pewien film. Nazywa się "Sala samobójców". O czym on jest? Pewien chłopak, Dominik, pewnego razu spotyka dziewczynę (przez internet), która nazywa się Sylwia. Ona, chce się zabić, tnie się itp. Dużo ze sobą gadają. Pewnego razu, Dominik aż za bardzo jej się "przekupił" i zaczął się ubierać w stylu emo. Następnie uzależnia się od gry i na dodatek Sylwia powiedziała mu, że ona nie wychodzi z domu przez trzy lata. Poleciła mu to "uczucie". Dominik tak jakby jej uległ, on także przestał wszędzie wychodzić. Siedział w pokoju przez dziesięć dni, aż w końcu jego sprzątaczka (?) zawiadamia policję. Chłopak wybił lustro, żeby się skaleczyć.
Co było dalej Wam nie powiem, nie chcę, żebyście wiedzieli wszystko. Mogę dodać jedynie tyle, że ta Sylwia miała umrzeć, ale tak naprawdę bała się śmierci. Za to Dominik... on się jej za bardzo słuchał i sam się zabił. Po prostu, przedawkował tabletki i umarł...
Mi, tak przez ten film odwala <3 Jest świetny! Wszyscy mówią, że polskie filmy są głupie itp., ale ten zasługuje na Oscara!
Kilka zdjęć Dominika:
Teraz zdjęcie Sylwii:
Naprawdę polecam ten film. Tylko zakończenie jest bardzo smutne.
A teraz post o MSP xd
Do następnej części przeszła Ola, która już nie jest na EM ES PE, ale trudno. 
Kilka informacji.
Ola gra na MSP od lipca 2013 roku. Na swoim koncie ma 20 leveli - to dobry wynik. Jej przezwisko to "Nucia", "Nutella". W swoich najkach ma (przede wszystkim) założycielkę tego bloga - Martę (KisieleeeQ).
Profil:
Hm, profil jest cóż... smutny?
Ola odchodzi i informuje wszystkich w jej statusie. Nie podoba mi się jedynie ta postawa "WYRZUCAJCIE ZE ZNAJ". Dlaczego mamy Cię usunąć? Dlatego, że nie grasz? :c Ja na pewno Cie zostawię w moich znaj <3 Jesteś cudowną osobą. (Dobra, nie o tym). Poza tym, profil jest zadbany. 9/10.
Artbook:
Andrzejkowe wróżby, co nie? ;)
Musiałaś się trochę napracować, aby napisać te wszystkie imiona. Art jest dopracowany, nie ma tutaj pomyłek. Na dodatek, jest ładnie ozdobiony (chodzi mi o to gwiazdki, które są wokół całego artbooka). 10/10.
Look:

Ciekawy, nie powiem. Niebieski, ciepły sweterek idealnie pasuje do tych dziewczęcych włosków ;* Bransoletka dodaje uroku, tak samo, jak ta śnieżynka we włosach. Hym, jedynie nie pasują mi tutaj te kozaki (fasonem), ale kolorem tak, więc nie odejmę punkta. 10/10.
Charakter:
No co ja mogę tutaj napisać? :3 Ola to przemiła osóbka, której można zawsze zaufać. Jest sympatyczna i życzliwa, za co jeszcze bardziej ją lubię. Zawsze przy mnie była. Komentowała moje (badziewne) posty na moim blogu przygody z moviestarplanet. Tak bardzo się z tego cieszyłam <3 Wiedziałam, że mam po co tam pisać, ponieważ ona jako jedyna komentowała moje notki. Gdyby nie Nucia, nie pisałabym tutaj, naprawdę. Za to Cię koffam <333 10/10.
Biografia:
Piękna biografia <3 Wygląd zachwyca. Na dodatek, są tutaj wszystkie informacje dotyczące Oli. Niestety, Twoje dawne marzenia się nie spełnią, ponieważ odchodzisz :c 10/10.
Wszystkie punkty: 49/50 - BRAWOOOOO!

Z tego bloga wybierajcie kolejne redaktorki:
emily-mccline-i-msp.blogspot.com

A teraz coś dla tych, którzy naprawdę oglądali "Salę Samobójców" i kochają ten film tak, jak ja:
Ten tekst jest przepiękny <3
Przeczytajcie go kilka razy, a zrozumiecie jego sens <33

Ok, to tyle.
Napiszcie w komach, kto z Was oglądał "Salę Samobójców" ;)
Bo jak dla mnie, to najlepszy film, jaki tylko widziałam ;*

Pozdrawiam,
Milka


 

 





4 komentarze:

  1. Ołkej, do następnego posta wybieram Amye <3
    "Sali samobójców" nie oglądałam, ale moja sis była na tym w kinie i mówiła, że film jest świetny *-* Możem kiedyś obejrzem *o*
    Posdr
    ~Man (tak, podpisujemy się skrótem B))

    OdpowiedzUsuń
  2. OHHHH JAA <3
    'wyrzucajcie ze znaj' - chodzi w tym glownie o to, ze dostaje spam wiadomosci na temat; 'nie ma cie wyrzucic ze znaj, albo obejrzysz film'
    no

    posdraffiam
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałem, zajebiste. Mam takie samo zdanie na ten temat jak Ty. A (nie piszę się zdania od "a" wiem o tym XD) do nast. części weź Amye, jestem jej ciekawy. ^^
    ~ Denn, nowy czytelnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do następnej części może... Amye?
    "Sala Samobójców".. Słyszałam o tym filmie, ale nie oglądałam. Tw opis bardzo mnie zachęcił. MÓSZEM OKLANTNĄCI. (Tak, błędy specjalne, ale wiecie c'nie?)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń