poniedziałek, 1 grudnia 2014

A na MSP już Święta.

Siemka, tu MilecznaMilkaMilkoczatka :3 Dzisiaj przyjeżdżam (XD?) do Was z postem dotyczącym "świątecznego wyglądu MSP". Dobra, nieważne. NA pierwszy rzut oka idzie zmiana, która była już bodajże od piątku, czyli jak moderatorzy postarali się o wygląd MSP? Zobaczcie sami:
Ogólnie to wygląd jest ładnie zrobiony. Widać, że modzi najbardziej starali się przy "ekranie głównym", ponieważ jest bardzo dopracowany. Jest taki wesoły, a nie taki, jak te kiedyś. Ten po prostu WYMIATA! (XDDDD). Podobają mi się jeszcze Gry i Miasto Filmów. Reszta mogłaby być lepsza, ale nie jest źle.
Dobra, kiedy zalogowałam się dzisiaj na MSP od razu wyskoczył mi Kalendarz Świąteczny (taki jak co roku). Wygląda tak:
Oczywiście w każdym dniu musimy otworzyć jedno okienko jak to zawsze bywa na MSP i w realu.
Kalendarz jest ładny, ale wydaje mi się, że w tamtym roku był identyczny. Jeśli się nie mylę i tak jest, to według mnie modzi powinni się bardziej postarać, jak zrobili nam takie "tła".
No to ja otworzyłam okienko z cyfrą "1" i dostałam taki prezent:
Powiem szczerze, podoba mi się c; Dość nietypowa, ale ładna ta czapka. Wydaje mi się, że jeszcze nigdy modzi nie dali nam jako "prezent" jakiegoś ubrania :o Czyżby było więcej takich dodatków? A może to tylko "speciał" na 1 grudnia? Zobaczymy w przyszłych dniach ;) ;p
No i także starsza już rzecz, czyli specjalny, świąteczny VIP:
Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten pakiet <3 Awwww ;x
Najbardziej wielbię (:D) ten "naszyjnik", który wygląda jak taki puszysty łańcuch na choinkę :P Sukienka także przypadła mi do gusty. Szkoda tylko, że zamiast tego "boonie-elfa" nie ma małego Rudolfa z czerwonym noskiem ;)

Moim zdaniem w tym roku modzi naprawdę się dla nas postarali ;)
A jak Wam podobają się świąteczne zmiany na MSP?
KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam,







10 komentarzy:

  1. Ciekawy post, nie powiem. Co do całego wyglądu MSP to on bardzo mi się podoba. Ten Mikołaj na głównym menu jest najlepszy xD
    Najbardziej za to podoba mi się właśnie ekran główny i Zakupy, jak to tam nazywają.
    Co do prezentów, to ta czapka jest baardzo fajna, taka wełniana *.* xD I pamiętam, że w zeszłym roku dawali ubranie, była to taka złota aureola (nadal ją jeszcze mam *-*).
    Posdr
    ~Kaśka,którajesobieterazciastoo*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom.
      Wiem, że ta aureola tam była.
      Pamięć mam dobrą Kasiu ;*
      No, ale to tylko jedna taka mała popierdółka :D
      Ogz, dziękuję, że tak wszystko komentujesz <3 (? WTF?! XD)

      Usuń
    2. FajnE te zmiany

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    7. No właśnie. W każdym poście oczywiście musi pojawić się mały hejcik ;")

      Usuń
    8. Ho Ho Ho xd

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń