wtorek, 30 grudnia 2014

Odpowiedź na komentarz + Co do lóg

Hej. Dwa tematy w jednym poście.
Zaczynamy od pierwszego w którym odpowiem na komentarz :
Nie chcę robić z tego wielkiej draki. Moim zdaniem lepiej jak odpowiem w poście.
Szybciej i łatwiej.
1) Zostałam tutaj przyjęta przez Olę = Mika2118 (Jak pomyliłam imię to przepraszam),ponieważ spodobała jej się moja notka + znała moje doświadczenie z blogowaniem.
2) Nie sądzę,że jesteś zazdrosna po prostu wyraziłaś swoje zdanie.
3) Jeżeli zauważycie w moim poście błąd ortograficzny to proszę o napisanie w komentarzu a ja to poprawię.
4) Jeżeli dziewczyny zauważą,że psuję bloga no to mnie wyrzucą.
Nie odpowiem na to,że : O jej ktoś się boi i z anonima pisze.
Nie
Mi nie zależy czy ktoś pisze z anonima czy nie.
Przejdźmy do drugiej części posta :
Poprosiłam czy ktoś nie chciałby mi zrobić loga.
Zgłosiły się cztery osoby.
Alice917,Wizzy,Mandrynka i Mila - żelek.
Bardzo mi miło,że chcecie mi pomóc.
Tylko jest jeden problem 
Nie mam w znajomych Alice917 i Mili.
Ja mogę mieć tylko 330 znaj. a mam 553.
Usuwanie potrwałoby mi dosyć długo z tym,że często mam lagi.
Macie może pomysł co z tym zrobić? :|
W kolejnym poście uruchomię moją nową serię.
~ Sandra bez loga.

14 komentarzy:

  1. Możesz po prostu zrobić nowe konto, i niech dziewczyny Cię tam zaproszą. No chyba, że już takie masz, to sprawa ułatwiona ;d
    ~Manda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, Kasia, najlepszy pomysł. Tylko ja na Keyleen nie mam - też - miejsca, więc zaproś na Keyleen1

      Usuń
    2. /Żelek który się nie podpisał z innego konta :3

      Usuń
  2. Sandro!
    Mam taką uwagędla Ciebie.
    Nie robisz spacji po znaku interpunkcyjnym. Ty robisz tak:
    Wiesz,że
    A powinno się robić tak:
    Wiesz, że
    To tylko taka moja uwaga i mam nadzieję, że ją wykorzystasz, ponieważ wtedy lepiej czyta się posty. C:

    OdpowiedzUsuń
  3. JA SIE NIE ZGŁASZAŁAM! Pomyliło Ci się. :)
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEZUS O LOGA CI CHODZIŁO. DZIŚ NIE OGAR ZE MNIE. :')
      PRZECZYTAŁAM DO KONKURSU XDDDDD
      ~Wizzy

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, to już przesada. Drogi anonimie, masz ból dupy czy co? Bo widać. :) Sandra nie psuje bloga, wręcz przeciwnie, ratuje. Mogłbyś zauważyć, że dostała przyjęta przez Olę. Nie znasz jej dokładnie a już wyzywasz od Idiotek i Wariatek. Pomyśl. Zachowujesz się jak 8 letnie dziecko bez kultury. :) Jak nie podobają Ci się posty to OMIŃ! Problem? Żaden. Poza tym Sandra nie ma funkcji usunięcia komentarzy. Może robić to Kisiel bądź Ola, ale przypuszczam, że kłamiesz. :) Hejtami nic nie zdziałasz. Rada na przyszłość: Idź po maść na ból dupy. :)
      ~ Wizzy

      Usuń
    2. Myślisz że anonim jest tylko jeden?! Nie jestem tym samym o którym mówiła w poście! Ale zgadzam się z jego zdaniem. Nie klamie pisalam to z 5 razy ile mozna?

      Usuń
    3. Kurwa (Sorry.) Tobie rozum się zepsuł? JAKBY KOMENTARZ BYŁ USUNIĘTY BYŁOBY POWIADOMIENIE: Kometarz został usunięty przez administatora bloga. A adminami jest Kisiel i Ola. Kurde, nie lubisz postów Sandry OMIŃ je! Raz dupy nie można ruszyć?
      Koniec, więcej się nie wypowiadam.
      ~ Wizzy

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. I jest opcja usuwwania na 4ever :D
      anomim nie klamie. ;)

      Usuń
  6. TAK TO JA USUWAM KOMY ;**
    PASUJE??
    JOŁ

    Mika2118 <3

    OdpowiedzUsuń