środa, 31 grudnia 2014

Pomoc + Nie wiem, co robić, więc piszę...

Siemka, tu Milka! ;*
Ten post, będzie troszkę do dupy, ponieważ nie mam co robić, więc piszę.
Na początku chciałabym Was prosić o pomoc? W czym? We wbiciu 19 levela!
Brakuje mi już tak mało! Jakieś 46 tys...
Jakbyście mi pomogli wbić ten poziom jeszcze dziś, w tym roku, to będę Wam bardzo wdzięczna <3
Na razie oglądam seki mojej przyjaciółki, a ona ogląda moje, więc taka tam wymianka.
Jeśli nie możecie dobroczynnie, to może taka propozycja dla Was?
Proponuję Wam wymianę seków. Mam ich 30, więc jeżeli Ty też tyle masz, to możesz się zgłosić na tę wymiankę. Jeżeli jednak macie mniej, np. 20, to wtedy umawiamy się tak, że ja oglądam Ci 20 i Ty mi również 20, żeby nie było. 
Możecie się zgłaszać jedynie TERAZ. Później mnie nie będzie, ponieważ będę z rodziną świętować sylwestra.
Piszcie do mnie na MSP. Najlepiej, to zaproście mnie do znaj, jak macie miejsce!
Naprawdę, nie krępujcie się ;)
Na kompie zamierzam być tak do 18.20, coś takiego.
Wejdę jeszcze wieczorem, o 22 na MSP, więc to będzie Wasza jedyna, ostateczna szansa na wymianę ze mną sekami. :)
Myślę, że wszystko zrozumiane.
Tak więc, zgłaszajcie się!!! (Oczywiście na MSP i zaproście do znajomych, jak posiadacie miejsce).

Od razu przepraszam za taki post, ale nudzi mi się i chce sobie popisać :3
Aha!
Szczęśliwego nowego roku kochani! ;*

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz