poniedziałek, 22 grudnia 2014

To już 5 miechów! + Niespodzianka, czyli moja przygoda z blogowaniem!

Siemka, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu MILKA :3 Chcę Wam oświadczyć, że wczoraj skończyłam pięć miesięcy tutaj <3 Czyli, że piszę tu już 5 miesięcy. WOOOOW, co nie? Lecz, to prawda, ponieważ na bloga dostałam się 21 sierpnia a dziś jest 22 grudnia (niestety, ale nie mogłam napisać tego posta wczoraj :/). Nom, więc przygotowałam z tej okazji niespodziankę, która nie jest niespodzianką, bo wiecie z tytułu o co kaman.
Tak, tak, pokażę Wam moją przygodę z blogowaniem. Według mnie, jest ciekawa (IKSDE JEST NA TOPIE TAK JAK MÓFFI WIZZOL IKSDE). 

Pewnego pięknego dnia, postanowiłam sobie, że założę bloga. Nie wiedziałam jeszcze o czym, ale za chwilę już byłam pewna swojego zdania: miał być to blog o Simsach, gdzie opisuję różne dodatki do gry. Swoje pomysły zapisywałam w notesiku, żeby potem przepisać to na komputer. Niestety, nie założyłam go, ponieważ jakoś tak nagle spadła ze mnie cała radość i pomyślałam "Na co mi to? :c". Jakiejś tam soboty, udałam się do mojej BFF. Porobiłyśmy coś na kompie, potem weszłyśmy na Simsy i zaczęłyśmy robić zdjęcia naszych Simów. Asia (to imię mej BY FY FY) zaproponowała mi, abyśmy założyły bloga o Simsach, ale takiego, gdzie wstawiamy zdjęcie z gry i je opisujemy. Ja, zgodziłam się. No i od tego się zaczęło.
Na tym blogu napisałam tylko jednego posta. Dobrze, wstawię Wam link, żebyście zobaczyli moje wypociny. Lecz, nie wstawię adresu całego bloga, tylko tego moje posta. <<KLIK!>>.
Kolejna "nagła radość" spadła i odechciało mi się prowadzić bloga. Postanowiłam, że sama jakiegoś założę i będzie on o innej tematyce niż Simsy. Nie myślałam wiele: założyłam bloga o TFM. Opisywałam tam eventy, różne nowości z gry itd. Na nim już więcej pisałam. Bardzo, ale to bardzo go polubiłam, ponieważ miło mi się tam pisało. Szło coraz lepiej! Tata nauczył mnie obcinać poprawnie zdjęcia, zrobić ładny wygląd bloga. Hm, teraz go już nie prowadzę :/ Napisałam 26 listopada, że "powracam", ale nie mam czasu na pisanie tam. Dam Wam link (do całego bloga): <<KLIK!>>.
gdy transformice mi się już znudziło, znowu powróciłam do naszej plastikowej gierki MSP. Wtedy także tę grę lubiła Asia (tak, ta moja BFF!!!). No to sobie tak ten tegez, założyłam bloga o MovieStarPlanet. Nie chciałam go pisać sama, więc spytałam się Asi, czy chciałaby go prowadzić ze mną, a ona odpowiedziała "Tak, spoko :)". Na tym blogu chyba najdłużej pisałam. Opisywałyśmy tam tzw. "Czwartkowe nowości", robiłyśmy look'i i wiele, wiele, więcej. Świetnie bawiłam się przy takim pisaniu, aż pewnego dnia, wszystko się zmieniło. Asi, znudziło się MSP. Dlatego też odeszła z bloga, bo po co na nim pisać, jak nie ma się z tego frajdy? Zostałam sama. Żadna osoba nie chciała go ze mną prowadzić. Nagle pewna osóbka wysłała mi notkę na Konkurs na Redaktora właśnie tam i teraz tam pisze. Ja już dawno nic tam nie pisałam. Podam Wam kilka linków do postów, kiedy zaczynałam tam pisać, a nie, do całego bloga, ponieważ teraz pisze na nim maliniacz. Ok, dam Wam linki do: Czwartkowych nowości, look'a, jakichś tam nowości, błędach. Skumacie. <<Czwartkowe nowości!>>, <<Błąd na MSP!>>, <<Nowa funkcja!>>.
No i tak magicznie się stało, że zgłosiłam się na redaktorkę tutaj. Potem, już wszystko szło lepiej. Dostałam się także na bloga Emily Mccline oraz Katheji.

OMG, ale się opisałam XD

To tyle!
Piszcie w komentarzach wrażenia, dotyczące mojej historii z blogowaniem! ;*

Pozdrawiam,




2 komentarze:

  1. To miałaś ciekawą historię! o.o Nie sądziłam, że tyle trzeba będzie pisać. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa historia. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń