niedziela, 7 grudnia 2014

WYNIKI I ETAPU KONKURSU - LOGA | KISIELEEEQ |

· Hejka ! · 
Dzisiaj mam dla Was wyniki I etapu konkursu, w którym mieliście wysłać do mnie Świąteczne logo. Niestety, prac otrzymałam tylko 3. Bez zbędnych wstępów przechodzę do oceniania. 

LOGO OD REKSIOPEKSIO1


Szczerze mówiąc, to logo jest takie średnie (jak ja coś powiem ;w;). Wszystko jest w jakiś sposób inne, panuje tu po prostu chaos. Jakbyś nie dodała tych świątecznych akcentów, byłoby to zwyczajne logo. Ale żeby nie było, że tylko krytykuję, to muszę Cię pochwalić za super wycięcie. Hyhy, jaka ja podła. ;d
Kolorystyka: Użyłaś tu ok. *liczę* 8 różnych kolorów, i praktycznie nic do siebie nie pasuje. Kolory przez Ciebie wykorzystane nie kojarzą mi się ze świętami... Ok, wiem - moja szafa i jej zawartość to 1/100 szafy przeciętnej MS, nie wspominając o animacjach, ale nie sądzę, że zimą ubieramy się w krótkie spodenki i sandałki. ^*^ Yhh, gadam nie na temat, brawo. 
1/5
Estetyka: Jak mówiłam logo jest chaotyczne , ale poza tym da się przeżyć. Postać(/cie) są dobrze rozmieszczone, a rzeczy które dodałaś wyglądają jak z msp (bo jak mniemam są z Pizapa?) Brakuje mi tu czegoś, ale mimo wszystko...
4/5 
Czcionka i tło: Nie lubię tej czcionki i nie kojarzy mi się ona z Bożym Narodzeniem, tak samo jak tło, ale oba ze sobą połączone wyglądają dosyć fajnie. 
6/10
Świąteczny klimat: I z tym poszło Cj najgorzej. Gwiazdka to czas, kiedy jesteśmy wśród rodziny, więc proponowałabym cieplejsze kolory, tj. czerwony, żółty, bordowy, beżowy itp. Jednak Twoją pracę ocalił ten przesłodki kotek i czapka Św. Mikołaja. ♥ 
2/5
Łączna ocena: 13/25. Gratuluję! :>>

LOGO OD LALECZKA7


Ogłaszam wszem i wobec, że jest to najlepsze logo z tych wszystkich, które otrzymałam. ♥ Jest takie śliczne, teoretycznie pod każdym względem. Podziwiam Cię, serio. xD Tak dobrze poradziłaś sobie z dobraniem stroju, jak ja bym sobie nie poradziła. Dobra, kończę zachwyt i przechodzę do oceniania. 
Kolorystyka: Super, użyłaś zaledwie trzech podstawowych kolorów, a efekt jest powalający. Przecież nie potrzeba całej palety kolorów, aby stworzyć coś ładnego. Ale żeby nie było, że wszystko zrobiłaś rewelacyjnie, to na Twoim miejscu dodałabym trochę więcej białych śnieżynek, lub ożywiłabym czerwony. Myślę, że wtedy atmosfera byłaby mniej ponura. 
4/5
Estetyka:  Położenie czcionki i postaci jest takie same jak autorki wcześniejszego loga (z tego co się orientuję, jesteście siostrami? :D), ale u Ciebie bardziej podoba mi się to, że ms z drugiego planu jest przedstawiona jako cień (gratulacje dla tych, którzy rozumieją to co napisałam xD). Poza tym te śnieżynki są mega. 
5/5 
Czcionka i tło: Wykorzystałyście bardzo podobną czcionkę. :D Nie lubię jej i nie kojarzy mi się (który raz to napisałam? Ktoś liczy? :dd) ze Świętami. Co do tła, to jest super, ale jak już mówiłam - ożywiłabym czerwony. 
  8/10
Świąteczny klimat: Nic dodać, nic ująć! Świetnie pokazałaś tutaj magię Bożego Narodzenia. Wielkie gratulacje! 
 5/5
Łączna ocena: 22/25! Supi, narazie jesteś najlepsza. ;3

LOGO OD SANDRY12772


Fajne, tylko ta czapka odrobinę nieproporcjonalna i choinka słabo wycięta. :/ Poza tym, sympatycznie i to tło ze śnieżynkami jest takie super. *.* Jejku, ja chhba zwariowałam na punkcie śnieżynek. xD
Kolorystyka: Tak jak w pierwszej pracy - chaotycznie. Zauważyłam, że lubicie eksperymentować z barwami. Jednak tutaj, użyłabym czegoś w jednej tonacji, kolorów, które do siebie lepiej pasują. Np. zielonego i czerwonego.
2/5 
Estetyka: Sposób wycięcia choinki aż razi w oczy. Chciałaś być oryginalna, a... wyszło dziwnie. Wszystko jest zmieszane, a układ zrobiony tak, jakbyś bardzo się spieszyła.
1/5
Czcionka i tło: Czcionka jest brzydka, bez polskich znaków. Definitywnie do niczego nie pasuje. Tło jest bardzo ładne, ale też do niczego niedopasowane.
5/10
Świąteczny klimat: Tutaj Świąt jest od niechcenia; choinka, śnieżynki, czapka Mikołaja... Za dużo! Jednak logo jest dzięki temu mniej smutne. :))
3/5
Łączna ocena: 11/25. Przepraszam, ale Twoje logo spodobało mi się najmniej. Gwarantuję Ci, że jeśli trochę poćwiczysz i skorzystasz z moich rad będziesz mistrzynią! 

A TERAZ WYNIKI
*BADUMTSSSSSSSSSS*
1 - LALECZKA7 Z 22 PKT
2 - REKSIOPEKSIO1 Z 13 PKT
3 - SANDRA12772 Z 11 PKT 

DZISIAJ NIE ODPADA NIKT, ACZKOLWIEK W NAST. ETAPIE ODPADNIE OSOBA, Z NAJMNIEJSZĄ ILOŚCIĄ PUNKTÓW. WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZMIENIĆ. 
DZIEWCZYNY, MACIE CZAS DO 14. GRUDNIA, ABY WYSŁAĆ MI ARTBOOK DLACZEGO/ZA CO LUBICIE ŚWIĘTA. 

A Wy co myślicie o logach? Które najbardziej Wam się podoba? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzach! 

\\\KSL

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne loga, ale moja wrodzona skromność nakazuje mi rzec, że zrobiłabym lepsze.
    -
    -
    -
    -
    Nic nie pisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogłam się zgłosić, wiem wiem. XD

      Usuń
    2. Skroność!!!!!! :***************************************************************

      Usuń
  3. Jejku!
    Te logo laleczki7 XD jest naprawdę super!
    ~cynia107~

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się pierwsze logo ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się logo laleczki7 . :)
    Nick na msp: dzwoneczek011.

    OdpowiedzUsuń