środa, 17 grudnia 2014

Co z nami będzie? :o

Siemka, tu Milka :3 Tak, piszę posta (o.o). Jednak, nie z taką radością jak zawsze. Jak sami wiecie, Ola (Nucia, Nutella) odeszła od nas, ale chyba (powtarzam: chyba) z bloga się nie usunie. Olu, jesteś świetną blogerką, naprawdę. Rozumiem Cię, że odchodzisz, ponieważ MSP robi się denne i dziecinne, a real jest ważniejszy niż internet.
Drugą sprawą jest to, że zauważyłam, iż ostatnio wiele znanych blogerek odchodzi z blogów oraz EM ES PE. No spójrzcie tylko:
- Ola, odeszła :c
- Wizzol, odeszła z MSP :c
- Maja, odeszła :c
- Nat (XxPorshiaXx) też pewnie odejdzie :c
- Patricia45, odeszła :c
No i można by tak wymieniać, ale nie będę dalej. Czyli, że nasze kochane MovieStarPlanet robi się po prostu nudne. Czy modzi tego nie widzą? Nie widzą tego, że użytkownikom się nudzi? Wiele osób chciałoby, aby dodano misje, takie, jakie były na Halloween, żeby było coś do "roboty". No, ale nie, bo po co? Dobra, nieważne.
Napisałam, co napisałam i tyle.
Niedługo normalnie wszyscy odejdą przez tą (przepraszam, że tak się wyrażę) zasraną gierkę.

Przepraszam, za takiego posta, ale naprawdę jest mi żal tych wszystkich wspaniałych osób.

Pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Popieram...
    MSP robi się strasznie nudne, sama nawet myślałam nad odejściem i może niedługo tak zrobię ;_;
    EM ES PE robi się grą dla ośmiolatków (sry, jeśli kogoś uraziłam) ;_;
    Posdr
    ~Mandarynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Milka, wróciłam na EM ES PE ale na krótko.
    Co do całego postu popieram
    ~ Wizzy, która jest chora, boi się o siostrę którą zabrało pogotowie z 10 min temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram.
    Sama gram rzadziej. Gdyby dodawali nowe rzeczy itp., może byłoby ciekawiej.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń