sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki ♥

Siemka, tu Milka c: Hah, ja już dostałam prezenty, a Wy? A w jaki sposób je dostaliście?
W tym poście na początku chciałabym napisać co dostałam i jak, a potem przejdziemy do MSP, dobrze moje milkaczki? ;* (OMG, jakie słowa XDDD).
Gdy się obudziłam zerknęłam prosto na koniec łóżka a tam zauważyłam niebieski prezent. Od razu go chwyciłam, ubrałam moje ciepłe skarpety i poszłam do kuchni aby odpakować "zdobycz". ŁAŁ! - Krzyknęłam. Okazało się, że dostałam aż 8 paczek gumek Loom Bands (w każdej paczce 600 sztuk), ozdoby do pokoju oraz WIELKIE PUDEŁKO Z CUKIERKÓW Z MILKI!!! :D No to potem mama mi jeszcze mówi: "Dobra, Kasiu, jak zjesz śniadanie to włącz komputer a doładujemy Ci z tatą Vpa na miesiąc" :DD Bosh, mam taki zaciesz ;3 Bardzo podobają mi się prezenty ^^ (Tylko, żeby nie było, że się nimi chwalę :c Ja tylko Wam piszę, co dostałam :3 Nie mam zamiaru się tym chwalić). No i jeszcze jedna informacja: Teraz, gdy mam Vipa (czyli przez cały miesiąc) przyjmuję wszystkich do znajomych. Nawet małe levele takie jak 0-1. No to... Zapraszajcie, a ja napewno się zgodzę ;)
Dobra, teraz coś odnośnie MSP. Okazało się, że czapka, która dostawaliśmy 1 grudnia, nie była jedynym nakryciem głowy w kalendarzu. Dzisiaj, 6 grudnia, ponownie otrzymałam czapkę. Tym razem taką:
Hm... Ogólnie to czapka jest ładna, tylko kolor mi się niezbyt podoba :/ Taki ciemny pomarańczowy z zielonym? Sama nie wiem :/ Wzór jest świetny, ale kolorystyka już gorsza. Może uda mi się zrobić jakiś porządny look do tej czapki? ;D
Postanowiłam iż pomogę Wam w dobraniu stroju do tej czapki, ponieważ dzisiaj są Mikołajki i chcę Wam jakoś pomóc ;3 "Propozycja" będzie robiona w sklepie. (Toście i PatQo, dziękuję za komplementy dotyczące mojej twarzy na EM ES PE :D). Dobra, look:
Bardzo ładny ;3
Specjalnie szukałam albo spódnicy, albo sukienki, która jest w kratkę. Znalazłam taką :3 Bluzka nigdy, ale to nigdy mi się nie podobała a tutaj idealnie pasuje! Nie umiałam tylko zrobić takiego koloru, jak ma futerko na czapce, ale to tylko taki szczegół, co nie? ;)
Skład:
W looku są cztery rzeczy, a jego cena wynosi 2020 sc. Czy się opłaca? Według mnie tak. Czapki nie liczę, jako rzeczy do kupienia, ponieważ mamy ją za darmo gdy się dziś zalogujemy. Jeżeli ktoś już ma włosy, to cena looka spada do 1420 sc. No i to właśnie fryzura (nie chciałam powtarzać) może nam się przydać w kolejnych lookach ^^

Oki, to tyle :^

Piszcie w komentarzach, co Wy dostaliście na Mikołajki, czy podobają Wam się moje prezenty, czy ładny zrobiłam look itp.
No i oczywiście zapraszajcie do znaj! ;*

Pozdrawiam,










 

7 komentarzy:

  1. cieszymy sie Twoim szczesciem! :33
    ja dostalam sukienke z reserved, zakiet z h&m i inne puerdolki ;33
    pozatym to..
    bd post .. aj dobra dzisiak bd post ode mnie (chyba)

    #wieszkto

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look i post! Ja dzisiaj dostałam płyte Ariany Grande, słodycze (*-*) i puzzle ;-; Fajnie, że dostałaś vipa, szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie siostra (8 lat) obudzila o 6 rano z piskiem, ze sa prezenty. xd Dostalam pizamke z pingwinkiem, ksiazke 'W sniezna noc' i laske cukrowa - tradycja. My w domu mamy takie amerykanskie zwyczaje, ze miesiac przed Swietami pieczemy pierniczki, ozdabiamy caly dom i wgl. :D Hahah, moi Rodzice maja na tym punkcie lekkiego bzika, ale mi to tam nie przeszkadza; lepiej miec pierniki wczesniej niz pozniej. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musisz dziękować. :)
    Też bym chciała Vipa..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Ja też dostałam loom bands i takie słodkie kolczyki z sowami, które mają na sobie czapki mikołaja.
    ~cynia107~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostalam ubrania z House'a (moj ulubiony sklep!) i Sinsay'a oraz takie fajne ciapki ^^, poza tym szokolate z orzeszerami xD Twoje prezenty tez sa super! :v
    Tost

    OdpowiedzUsuń