poniedziałek, 15 grudnia 2014

Yyyy... no... ten... no.

No.
Cześć.
Nie mam humoru, choć zawsze go mam.
Podjęłam decyzję...
BAM BAM BOOOM

Chyba... no... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Odchodzę.
Tak.
To chyba będzie dobra decyzja...
Dla WAS, dla MNIE
Wszyscy na tym skorzystamy...
A ja w końcu zajmę się tym, co potrzebowałam tyle miesięcy.
SWOIM ŻYCIEM.
Po prostu no.
:c
Tak będzie lepiej. :/
Może powinnam więcej nad tym pomyśleć?
Nie wiem.
Jestem tu 8 miesiąc, za miesiąc może"urodzę się na nowo"...
A w styczniu 1 rocznica powstania tego bloga...
Pamiętam, jak tu pisałam swojego pierwszego posta...
Niecałe 2 tysiące wyświetleń...
A teraz niecałe 50 tysięcy...
Wystarczy chyba tylko Wam podziękować, nie?
Że miałam dla kogo, nie za często, ale pisać. [ale to górale... ]
DLA WAS.
Ile ja tu ludzi poznałam...
Tysiąc razy odchodziłam...
Tysiąc razy wracałam...
Nie mogłam się z Wami rozstać...
Ale ja już nie mogę...
Siedzenie na msp nie sprawia już satysfakcji, jak wcześniej...
:(
A chciałabym, żeby było jak dawniej...
DAWNIEJ...
To były czasy. :) Te osiągnięcia, te złe wspomnienia...
Ten pierwszy vip...
Ten poświęcony czas...
Ten - w czasie przeszłym...
Nie teraźniejszym...
To przeszłość...
A ja żyję chwilą...
Czy to ma jakikolwiek SENS? 
Raczej nie.
Ale...
Pomyślę...
Ja nie mogę tak na zawsze Was zostawić...
Za dużo pracy w ten ponad rok tu i na grze włożyłam...
To mnie...
Przerasta...
Życie - no niby tak...
Ciekawa historia,
Ciekawa gra.
Niby....


...ale...
...to jest trudne...
I muszę liczyć się z Waszymi opiniami...


Kocham Was...
Nie potrafię tak żyć, bez czegoś
Do którego mogłam zerknąć...
Bez tej świadomości...
Nie potrafię kliknąć: "Usuń siebie z tego bloga"...
Jak to czytam, to mnie boli...
Że muszę odejść...
Teraz czytacie, że ja MUSZĘ
Muszę, no...


Trzeba nie zaprzeczę...
Dlatego...


7 komentarzy:

  1. Ola ! :c Nie możesz odejść, nie możesz. Zawsze zarażałaś optymizmem, nie ma takiej drugiej Aleksandry jak ty ! Nikt cię nie zastąpi, nikt. Zawsze będziesz ważna dla wszystkich, wszystkich pamiętaj. Nutello, bez ciebie będzie nudno <3 Każdy cię tak uwielbia ;** Tak mi przykro ... :(

    - Olka
    - olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuciaa :cc Pamiętaj, że zawsze będziesz w moim sercu <3 Pamiętam jak Cię poznałam, kabanosy i itd. C; Te chwile były bezcenne. Wiem jaką masz sytuację. Trzymaj się ciepło i pamiętaj ZAWSZE będziesz w moim serduszku. Zarażałaś na optynizmem i kiedy pisałaś posty był ten kawałek twojego wspaniałego charakteru. Będe tęsknić Nuttello. <3
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, te chwile zawsze musza nastapic.
    Pamietam, jak sie poznalysmy 💝 To bylo piekne c:
    Olu, ale wrocisz jeszcze, prawda?
    Nawet jesli nie, to wiedz, ile dla mnie znaczysz. Komentowalas wszystkie moje posty na moim blogu przygody z msp. Wiesz, jak ja sie z tego cieszylam? ;)
    No coz, nic innego juz nie napisze, bo coz moglabym tu dodac?
    Az leska mi sie w oku kreci ❤
    Olu, koffam cieeeee 😘😘😘😘😘😘😘💟💟💟💟

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze bd, ale sercem z Wami <3
    Ja Was noe mg zostawic...
    To byloby nie na miejscu
    tak 'odejsc'...
    Czy wroce?
    Czas pokaze
    choc watpie :c
    dziekuje za chwile spedzone z wami :* </3
    Taa...
    Dziekuje
    tyle no...
    Za ten optymizm, wsparcie
    za wszystko...
    A co do sytuacji -
    - to zycie...

    Czesc i pozdro :*
    Nucia :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze będę o Tb pamiętać.. Zawsze będę wspominać Tw posty..
    Czemu ludzie zawsze muszą skądś odchodzić?
    Szkoda, że odchodzisz... Szkoda..
    Zawsze, w Tw postach, czuć było Tw optymizm. Zarażałaś nim..
    Zawsze będę o Tb pamiętać.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierze.
    Nie wierze.
    Z drugiej strony - pokazalas mi i nie tylko mi, ze mozna. Nie chce nikogo martwic, ale mnie niedlugo czeka chyba ten sam los :c Chociaz trudno odejsc...
    "This f*ckin' walls must be talking, cause man, I can hear 'em
    They say: You've got one more chance to do right
    And it's tonight..."
    Ta, to smutne. Ludzie przychodza i odchodza. I nawet, jesli milo spedzamy czas grajac w gre, piszac blogi, to jest TYLKO INTERNET i nie zastapi on nam normalnego zycia.
    Chyba sobie musze wziac przerwe od msp, pisze jak samobojca.
    ZABIJAM MOJE MSPOWE 'JA' :O

    OdpowiedzUsuń