czwartek, 6 sierpnia 2015

Co to takiego? #3

Hellow!
No tak dzisiaj zajmiemy się kolejną częścią ''Co to takiego?''. W tym poście napiszę o animacjach, look, 10 sekundówek. Z góry przepraszam za długość posta, ale nie mam za bardzo pomysłu o czym jeszcze napisać. Co prawda mam pomysł na dwie serie, ale to powiem Wam niedługo.


Animacje...
Potocznie nazywane ''animkami'' można zakupić w sklepie animacji. Na początku gry dostajemy ich kilka, lecz nie są one szczególnie ładne. Przedział cenowy jest duży, gdyż waha się od 200 SC do nawet kilku tysięcy. Istnieje sztuczka, dzięki której  można w filmie dodać animacje. Animek możemy używać w filmach, artbook'ach i statusach.

Look...
Jest to strój stworzony przez Nas dla Nas, bądź dla innych. Mogą go też tworzyć inne MS dla Nas. Przez opcję ''Kup'' w look'ach wybucha wiele kłótni. Kiedy przebieramy naszą MS można ubrać ją w gotowy strój, gdyż obok kategorii ''Nowe'', jest ''Look''.

10 sekundówki...
Według wielu seki zepsuły MSP. Gdy je wymyślona gra straciła dawny urok, bo łatwiej wbijało się lvl i zarabiało SC. Słyszałam kiedyś, że 10 sekundówki były, jakby to określić, nielegalne. Większość MS chętnie ogląda te krótkie filmy.


Tak, bardzo przepraszam za długość. Chcę Wam tylko jeszcze napisać, że prawdopodobnie od poniedziałku do niedzieli lub poniedziałku nie będzie postów ode mnie. Laptop mojego wujka się popsuł i musi wziąć mój na wyjazd. Może uda mi się napisać coś z telefonu, ale raczej nie będzie to nic konkretnego.
Papatki!
~ Kafelek

A takie logo na szybko...

1 komentarz: