niedziela, 2 sierpnia 2015

Dawno, dawno temu był sobie... #1

Hellow!
Dziś pierwsza część serii, która zastąpi ''Obieżyświat''. Eh... pisanie z grafikiem mi się nie udaję. Dużo się zmieniło, bo nie ma jednej serii. Zrobię nowy grafik, który pojawi się wieczorem. Co do nowej serii, będę tworzyć Looki do konkursów, które były dość dawno (minimum 3 miesiące temu). Jako pierwszy wybrała konkurs o nazwie...









#szpacja...











''MSP Idols''


No dobra, więc stworzyłam dwa Looki. Jeden dla Vip'ów, a drugi dla użytkowników bez rangi, ale trzeba mieć 4 diamenty...


Taki nawet, nawet. Szkoda, że nie można zmienić koloru diamentu... Spodnie są ładne. Buty jedne z mych ulubionych, gdyż są śliczne i przydatne. Kolczyk stanowi drobną ozdobę. Włosy mają kasztanowy kolor. Podoba mi się to, że są jakby po jednej stronie zgolone.  Kolorystyka wydaję mi się być całkiem okej.
A teraz dla VIP.





Ujdzie... Połączyłam czarny i fioletowy, a włosy zrobiłam rude. Buty musiał brać spoza konkursu, gdyż były tylko trampki. Cena jest niska, a look dość ładny,


Jeden konkurs za nami, ale został jeszcze drugi.  drugi to...








#szpacja










Pastel Goth!


I znów mamy dwa Looki. Tak jak wcześniej dla VIP  i dla nie VIP.
Pierwszy jest dla wszystkich.

NIE NO TRZEBA SIĘ PRZYZNAĆ... TRAGEDIA!
Co mam więcej pisać nie wyszedł ;'(

No dobra może dla VIP'ów będzie lepszy.


*-* No coś kompletnie innego ♥
Wyszło cudownie... Są, różki, bransoletka, naszyjnik. Kolory pastelowe, z czarnym. Cena przyzwoita, więc chyba go kupię.
*Sklerotyk zapomniał zdjąć ozdóbek z twarzy*

Tak miały być dwa Looki, ale udało mi się sklecić jeszcze jeden.


Niestety jest dla VIP'ów i za diamenty. Coś mnie wzięło na błękitne włosy. Wyszedł nawet ładny. Najbardziej podobają mi się włosy i buty.

Dobra to tyle. Seria się podoba?
Papatki!
~ Kafelek

4 komentarze:

  1. Fajne look'i! Mi osobiście seria się podoba. (:
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze masz śliczne logo. :3
      Jeszcze raz Pozdrawiam XD
      ~EmilyChan

      Usuń
    2. Cieszę się, że seria Ci się podoba. Dziękuję.
      Ja również Pozdrawiam...
      ~Kafelek

      Usuń
  2. Podoba mi się tylko ostatni look (ten PG). Reszta nie w moim stylu :) co do posta dopracowany i ciekawy. Bardzo ładne logo.
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń