wtorek, 18 sierpnia 2015

Kolejne LBA i czemu nie było serii? + Znowu zmiany! + Reklama, za którą przepraszam...

Hellow!
 Czemu nie pisałam postów? Bo nie miałam czasu, po prostu brak czasu. Od dzisiaj posty pojawiać się będą bez grafiku. Będą także nowe serie i poradniki. Nie przedłużam i biorę się za 2 nominacje do LBA. Pierwsza nominacja jest od Nonoraty. Oto .pytanka.

*W tym pierwszym chodziło o ''srać''*
1. W dzień.
2.  Bo... Y... Bo w nocy śpię.
3. Słyszałam, że wredna i niemiła jesteś, ale jakoś mi nic nie zrobiłaś, więc Cię lubię.
4. Moja siostra stwierdziła, że ''dziam dziamasz'' to kochasz. Miała rację? Nie wiem co te dziam dziamasz znaczy, więc bez odpowiedzi.
5. Żywiec zdrój (smakowy).
6. Siedzi na ławce i z Gackiem rozmawia.
7. No jasne, że spożywczak.
8. To drugie. Nawet przeczytać ich nie umiem xD.
9. O jakie Ty się mnie rzeczy pytasz? ;-; 169...
10. Tak wiem, ale czy Ty wiesz?
11. Krzyś zdradza Fantę!

Teraz nominacja od Asi z bloga Szalone MSP.

1. Wszystkie wymarłe.
2. Emilka.
3. No pewnie! A ty mi?
4. Mięso w każdej postaci.
5. Trampki! W tym roku nie miałam ani razu sandałów na nogach. Trampki wygodne są i ładne.
6. Nie zbyt znam i chcę poznać.
7. 45 kilo(chyba)...
8. 12 ^^
9 Nie mam...
10. ''Na wspólnej'', ''Trudne Sprawy'', ''Dlaczego ja?''.
11. ''Opowieści grozy wuja Mortimera'' zajebista książka <3

No to moja kolej na nominacje...
Shimeruko stąd,
wszystkie redaktorki tego bloga.

Pytania do Was to...
1. Lubisz skarpetki?
2. Co sądzisz o weganach?
3. Lubisz koty?
4. A psy?
5. W jakim województwie mieszkasz?
6. Kiedy masz urodziny?
7. Ulubiona piosenka?
8. Ulubiony zespół?
9. Masz rodzeństwo?
10. Mieszkasz w domku, czy bloku?
11. Jaki masz kolor oczu?

Ostatnią sprawą jest prośba do Was. Otóż zakładam własnego bloga o MSP. Łapajcie linka! Jeśli chcesz zostać redaktorką na tym blogu to napisz pod tym postem. Blog startuje w czwartej jak coś. Przepraszam Cię Kiślu za reklamę, więcej tego nie zrobię. Jeżeli coś nie pasi to usunę linka.
Papatki!
~Kafelek




13 komentarzy:

  1. Ja bym chciała ;-; Miałam napisać do Kisielqa, ale pomyślałam, że w roku szkolnym i tak nie będe miała za dużo czasu na pisanie postów, a z drugiej strony myśląc logicznie zawsze znajdziw się jakiś czas... Więc jeśli jesteś zainteresowana to chętnie pisałabym na Twoim blogu c:


    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ktoś tak świetny jak Ty u mnie? Ale się cieszę :D Wczoraj sobie tak pomyślałam, że może się Ciebie zapytam, a następnie zrezygnowałam myśląc, że się nie zgodzisz. Podaj swój gmail to ci zaproszenie wyślę.
      ~Mega podjarany Kafelek

      Usuń
    2. Świetny? :D Haha... Śmiechłam B) Cieszę się, że będe mogła być w załodze Twojego bloga. Mój gmail: iwonalove89@gmail.com C:


      ~Misia 1289
      ~Ivka.

      Usuń
    3. Za półtorej godziny będę na kompie to wyślę.
      ~ Bardzo zadowolony Kafelek

      Usuń
    4. Ok c: Wieczorkiem potwierdzę i napiszę post, bo teraz jestem na telefonie i ciężko coś zrobić, a tablet kaput [*]


      Dziękuje :3

      ~Misia 1289
      ~Jeszcze bardziej zadowolona Ivka :D

      Usuń
  2. Nie zrobię ci loga bo nie umiem :'( dzieki za odpowiedzi na pytania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie umiesz... Logo dla Ciebie zrobię w czwartek.
      ~Kafelek

      Usuń
  3. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    PS wiem, że nikt nie będzie chciał

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post c;
    Użyłaś loga ode mnie *^-^*

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga z emotką ode mnie *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
  5. Ja bym chciała być redaktorką jak coś mój nick na msp to kasiasweetyhy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za spam, ale na blogu emily-mccline-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Spiesz się, póki masz jeszcze mało konkurentów! :) Wziąć udział może każdy, bez wyjątku! B)

    OdpowiedzUsuń