środa, 5 sierpnia 2015

LBA - Nominacja od szara laska roku

Hellow!
Na wstępie powiem tylko, że dziś wieczorem pojawi się post z rysunkami. Teraz jednak zajmiemy się LBA. Raczej każdy wie o co biega. 11 pytań i 11 odpowiedzi, kilka nominowanych osób. Oto i pytania, które dostałam od Emi.

1. Lubisz żelki?
Lubię?! Lubię?! Człeku ja je kosiam! <3
 2. Twoja ulubiona książka\seria książek?
''Opowieści grozy wuja Mortimera'' ♥ Bosh ta książka jest wspaniała...
3. Gdzie jedziesz w tym roku na wakacje?
W te wakacje byłam w Rewalu. Nawet spoko było, nie licząc kłótni mojej siostry i kuzynki o dosłownie wszystko xD.
4. Jaką średnią miałaś w czwartej klasie?
Em... *odkopuje świadectwo*  5.36
5. Ile osób ma Twoja klasa?
W piątej klasie miała 23, a w szóstej może to być 22, 23, 24.
6. Wolisz herbatę czy kakao?
Kakauko rządzi herbatą!!!
7. Posiadasz konto na Facebook'u?
Niem...
8. Oglądasz Lato z Kartonem?
No oczywiście! Jego największa fanka miałaby go nie oglądać? Bzdurny Karton jest supi ^^.
9. Mieszkasz w domu czy w bloku?
W bloku i w sumie to wolę mieszkać w bloku ( sory za powtórzenia) niż w domku.
10. Ile razy leciałaś samolotem?
Mniej niż ziro. Mniej niż ziro!
11. Grasz w TFM?
Mam konto, ale nie gram w to. Nie lubię tej gry... I jej nie kumam. ;/


No dobra to teraz kogo ja nominuję?
Ekhem...
KisieleeeQ - Z tego oto bloga...
Rewanżyk dla szara laska roku - Z tego oto bloga...
TheFlorence - Z tego oto bloga...


A tu Wasze jakże interesujące pytanka:

1. Kiedy masz urodziny?
2. Masz przyjaciół w internecie?
3. Czy zawdzięczasz coś MSP lub blogowaniu?
4. Masz zwierzę?
5. Jaki jest Twój styl ubierania się (W realu)?
6. Ulubiona marka butów?
7. Czytasz komiksy?
8. Jakich masz ulubionych blogerów?
9. Lubisz Minionki?
10. A kochasz Minionki?
11. Na jakich blogach piszesz/ pisałaś?


No to ja się z Wami żygnam, znaczy żegnam.
Papatki!
~ Kafelek

PS. Czemu Wam się te logo tak podoba?
PS2. Chce ktoś logo ode mnie? Jak tak to zapraszajcie na konto Zeluskowate i zgłaszajcie się w komentarzach.

4 komentarze:

  1. Ja proszę XD Po uj mi one, ale chce XDDD

    Nick: Misia 1289
    Motyw: Kwiatowy
    Napis: Obojętny lub bez. W każdym razie ma być nick ;)


    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, dzięki za odpowiedź i ponowną nominację.
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, zrobię w sierpniu. C:
    I Kafelku, proszę, ogłoś w jakimś poscie, że okres próbny potrwa do 29 sierpnia.
    `m Kisiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ogłoszę. Mam do Ciebie jedno pytanko, czy mogę Ci je zadać na Gmailu?
      ~Kafelek

      Usuń