środa, 5 sierpnia 2015

Moje rysunki + Nominacja od OrbitaQ + Logo dla Misia 1289

UWAGA!!! OGLĄDAJĄC MOJE RYSUNKI MOŻESZ NARAZIĆ SIĘ NA: UTRATĘ WZROKU, PARALIŻ GAŁEK OCZNYCH LUB ŚMIERĆ!

Hellow!
No to tak, obiecałam post z rysunkami, więc pokaże je Wam. Najpierw jednak przeczytaj to na górze. Przeczytane? Nie? No to czekam. Już? Ok oto i pierwszy rysunek...






Przepraszam, że nie odwrócone, no ale mi się nie chciało... Oczywiście praca nieskończona, bo jakby inaczej? Rysunek przedstawia moją MS, jakiś miesiąc temu. Nie chciało m się włosów poprawiać kolorem xD.


Jesteś gotowy dalej oglądać? Jak tak to szacun...





A to jakaś pierwsza lepsza MS. O dziwo skończyłam to rysować, a nie porzuciłam w połowie. Oczywiście te nieszczęsne rzęsy wszystko psują. Psuje jedne!


Wow dotarłeś aż tu? Paczałki Cie nie bolą?


 

Aaaa!!! Oko na włosach! *Chlip chlip* Paskuda! Tylko bluzka spoko.



Jeszcze żyjesz? Podziw...




Tradycyjnie wielki łepek, małe ciało. Nie zwracajcie uwagi na napis na górze i na ten na dole. Jak coś to imię dla niej (to nad jej wielką głową) wymyślała moja koleżanka.



Okej na dzisiaj to tyle rysunków. W przyszłą środę może wstawię inne. Chce ktoś żebym oszpeciła (narysowała) jego MS?

Nu tu lecim z LBA!
A właśnie Oliwia, ja jestem Kafelkiem z kuchni, a nie łazienki. *FOCHAM SIĘ*

1. Ulubiony smak lodów?
Czekolada z posypką czekoladową... Zawsze jak idę do lodziarni biorę to samo.
2. Zrobisz mi logo i gdzie je robisz (program)?
Oj no zrobię Ci, zrobię. Robię je w paintcie, sumopaintcie, pizapie i picmonkey.
3. Jaki masz telefon, skąd i z jakiej okazji go dostałaś/kupiłaś?
Mój telefon to Microsoft Lumia 535, a dostałam go za wysoką średnią na koniec 5 piątej klasy. Był to prezent spóźniony gdyż dostałam go tydzień temu.
4. Twoja ulubiona blogerka i blogi?
No to pojechałaś... Blogerka to chyba Laniacz, ale lubię też Kathey i Kieielka. Bloga wybrać nie potrafię, bo każdy jest wspaniały!
5. Czytasz mojego bloga, skąd się o nim dowiedziałaś?
Twego bloga czytałam czasami, ale jak mi dziś napisała Selenne, czy chcę być redaktorką na blogu to się z godziłam i nadrobiłam zaległości w czytaniu. *O bosh, co za zdanie*
6. Lubisz welflon (szpitalny motylek), ile razy o miałaś?
Boję się igieł, więc motylków też, a miałam go 3-4 razy.
7. Koffasz Minionki, byłaś na nich w kinie?
Koffam Minionki <3 W kinach nie byłam, ale oglądałam w domciu.
8. Pierwsze słowo 4 literowe, które przychodzi Ci na myśl?
Tost xD
9. Co zmieniłabyś na MSP?
Tańszy VIP, nowe zwierzaki, brak kratek.
10. Czy twoi rodzice wiedzą, że blogujesz?
Nie wiem.Często jak piszę mama wchodzi do pokoju, albo zostawiam otwarty laptop, więc może wie. Nawet teraz stoi tutaj.
11. Jeśli wiedzą to co o tym sądzą? Lub co by zrobili gdyby się o tym dowiedzieli?
Radość?


A ja nominuję...
Beka I Love, stąd
Rewanżyk dla OrbitaQ, stąd

Ziro pomysłów na inne osóbki.

A pytanka dla tych Pań to:

1. Lubisz kafelki?
2. Od ilu miesięcy/lat blogujesz?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Lubisz zwierzęta?
5 Jaki masz ulubiony film?
6. Kim chcesz być w przyszłości?
7. Ulubiony słodycz?
8. Skąd się wzięła twoja ksywka?
9. Boisz się pająków?
10. Masz ulubiony serial? Jaki?
11. Jakie jest Twoje ulubione, polskie miasto?


Dobra to tyle na dziś. Idę teraz pisać notkę powitalną na blogu OrbitaQ.
Ale co ty tam piszesz?
Selenne zaproponowałam mi zostanie redaktorką i nią zostałam (na okres próbny, ale ćś).

Ach no jeszcze logo dla Ivki.

Podoba się? ;-; Jak nie to Ci drugie zrobię.

Papatki!
~ Kafelek
Nowiutkie logo ładne?

5 komentarzy:

  1. Logo jest genialne! *o* Ten cytat BOSKI: ,,Bo czasami ludzie, po których najmniej się tego spodziewamy, dokonują wielkich rzeczy." Ten cytat jak dla mnie jest w 100% prawdziwy c';

    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglabym rysunek kruczek kolejna nominacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy najładniejszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ♥.

    ~ Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  5. Narysujesz mniee? Jestem ellieiorzeszek

    OdpowiedzUsuń