czwartek, 27 sierpnia 2015

Oceniamy zwierzaki ze sklepu #2 + Wyniki mini konkursu...

Hellow!
*Przepraszam, że nie pisałam, ale mam nową pasję i przeznaczam na nią cały mój czas.*
Witam w drugiej edycji konkursu ,,Miss kiełbasa''! Nasz dzisiejsze uczestniczki są piękne, drogie, a przy okazji zjadają Nam hajs! Nie będę jednak zanudzać i przejdę do pokazania kandydatek.

*Pani z numerkiem 1 proszona na scenę*
Oto i ona!


*Włączamy niskie ceny! Włączamy niskie ceny!*
A raczej wysokie! Taka śliczna kandydatka, ale ma taką wysoką cenę! 4000 SC? Njeeee... No i jeszcze dla VIP'ów. Ale te oczka *O* I te uszka... Boski jest. 6/10
2.

No wreszcie w miarę normalna cena... Ale co z tego? Oczywiście dla VIP'ów! Zwierzak średnio mi się podoba, przez te spiralki (?) na głowie. Jaki śmieszny nosek ma... 5/10
3.

Kojarzy mi się z... Indianinem. Cena jest wreszcie normalna! Cieszmy się! Jakiś taki brzydki Boonie. 4/10
4.

Na salony weszła właśnie Lady Wiktoria. Przywitajmy ją brawami!
Ona jest taka słodka... Te uszy i ta spódniczka... Jakie piękne nakrycie głowy, takie... Profeszjonalne xD 9/10
5.

Ta kandydatka przybyła do Nas aż z Hawaii! Ma piękne, fioletowe oczka i rumieńce. Ach ten kwiatek, ach ten nosek, ach ten tupecik na głowie... 8/10
6.

Te uszy wyglądają jak truskawki o.O Chyba pływać nie umie, bo w kołeczku jest. Bardzo, bardzo ładny Boonie. Ale... Czy te okulary wyrastają z uszu? 7/10
7.

Cudowny jest... Nie no ta cena... Czy modzi mają Nas za bogaczy? Może i jest piękny, ale z taką ceną... Mało kto go kupi. 3/10

8.

Ten Boonie z kolei potrafi nurkować. Ma śliczną różową grzywkę i ten boski kolor sierści. Jest naprawdę cudny. 10/10

W tej edycji ..Miss Kiełbasy'' nagrodę główną zdobywa...









*pum ts*




Numer 8!

Na drugim miejscu mamy...






Numer 4!




I ostatnie miejsce na podium, które przypada...




Numer 5!


Gratulejszyn!

~*~

A kto wygrał mój mini konkurs?


Isabell!
Zgadłaś kogo przypominał mi tamten Boonster.
Chcę Was poinformować, że jeżeli zostanę na stałe, to zrobię serię ''Look z TOP''. Chodzi o to, że wybieram losowe strony i tworzę z nich komplet.

Papatki!
~Kafelek


4 komentarze:

  1. O zgadałam! :D Potem Boonie z nr 4 jak dorośnie będzie brzydkim słoniem ;_; xD
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrodę dostaniesz wieczorem, bo teraz siostra laptop zajęła.
      ~Kafelek

      Usuń
  2. Moje logo. ♥
    Piszesz świetne posty.
    ~Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo od Ciebie jest jednym z moich ulubionych^^ Dziękuję.
      ~Kafelek

      Usuń