wtorek, 11 sierpnia 2015

Wywiad #2 + Miało mnie nie być, a jestem ? + Filmik na dowód.

Hellow!

Co ja tu robię? Miałam ni mieć laptopa? Okazało się, ze to był tylko głupi żart, ze strony mojego wujka. No to jestem i piszę posta. Pamięta ktoś post ,,ALAKINGA'' ? Pisałam w nim o dziewczynie, która zrobiła Art gdzie, pisze, że jest nią. Przeprowadziłam z nią wywiad. Oto Screene:


*Pozwoliłam mrugać? Nie!*

No nie pozwoliłam mrugać, no!

Tak miał być za tydzień, ale jest dzisiaj. Nie moja wina, że sobie ze mnie żartują...
Później dostałam od niej pewną ciekawą wiadomość.

Weszłam na jej kanał (VIPklaudusia2003 ) i zobaczyłam ten filmik. Sama nie wiem co o tym myśleć. Gdyby była ''podróbką'' pewnie nie zgodziłaby się na posta na blogu. Tylko, że przecież ALAKINGA przekazała swoje konto kuzynce, która ma 8 lat. A Ty co sądzisz? Wyraź opinie w komentarzu!
Papatki!
~ Kafelek

Efekty wczorajszej MEEEEE[...]EGA nudy.
PS. Przepraszam, za wczorajszy brak postu, ale zapomniałam kompletnie, że poniedziałek jest dniem z postem. Dzisiaj już ''Dawno, dawno temu był sobie...'' raczej nie będzie.

1 komentarz: