wtorek, 11 sierpnia 2015

Dawno, dawno temu był sobie... #4

Hellow!
Nadrabiamy zaległości w pisaniu postów.  Nie przedłużam, tylko się za pisanie posta biorę. Konkurs na dziś to...























#SzpacyjkaBoCo


























#Szpa...AJednakNie















''Cake Pop Cuties''!




Niestety ubrań było mało i udało mi się zrobić tylko to...

Koszt dość mały jak na 5 rzeczy. Potrzeba nam 4 diaxów, no niestety... Ogólnie wygląda nawet spoko.

Żeby post nie był zbyt krótki, wybrałam drugi konkurs o nazwie ''Movie Night''!



Ale drogie! No, ale ładne,,, Przypomniała mi się historia, jak kupiłam te włosy i wchodzę w nich do pokoju mojej przyjaciółki (Nati). Zaczęła marudzić, że ona też takie chce a diamentów nie ma xD. Później pół godziny przez telefon mówiła, że jak Ari wyglądam.


Nie no nie wyszło... Tanie, ale brzydkie... Paskudztwo!!!


Papatki!
~ Kafelek

1 komentarz: