środa, 12 sierpnia 2015

Przegląd forum #1 + 100 faktów o mnie!

Hellow!

Tematem tego posta będzie 100 faktów o mnie. Najpierw jednak pokażę Wam różne tematy znalezione na forum. Parę z nich sprawiło, że zwątpiłam w mózgi ludzi. Oto i pierwszy bezsensowny temat.

*Miszczu pajnta*
Ehem... To normalka... Tak, tak... Ja też jestem różowa (chyba). Też lociam, ale nie koffam różowych ludzi.

Tak, przyłączmy się do ''Fundacji Zbierajmy StarCoins''! MS Nas tak potrzebują! Ciekawe ile osób na te spotkanie w ogóle przyjdzie? Może tylko ona? Z wyrazami szacunku ~Kafelek...



E, to jak to napisałaś, skoro jesteś zablokowana na zawsze? Logika, proszę państwa, logika... I tak mam dosyć Pixi Star.
***
Dobra z przeglądu to tyle, a teraz 100 faktów o mnie.

  1. Jestem Gabi, ale Kafelek zastępuje mi imię.
  2. Mam 12 lat.
  3. Urodziny 8 lipca.
  4. Imieniny 19 grudnia.
  5. Nie mam zwierząt.
  6. Wolę koty niż psy.
  7. Mam ''siostrę''.
  8. W cudzysłowie, bo się do niej nie przyznaję.
  9. Mam z nią pokój.
  10. Ona ma 6 lat.
  11. I dziwne imię.
  12. Ja na drugie mam Emilka.
  13. Po wakacjach idę do 6 klasy.
  14. Piszę na 3 blogach.
  15. Mam kilka przyjaciółek.
  16. Na koloni dostałam imię Rusałka.
  17. Razem z koleżankami z osiedla, siadamy na ławce i uprawiamy Żuling.
  18. To taki sport.
  19. Kupujesz Liptona, albo co innego w puszce i pijesz.
  20. Moje żulowe imię to Antek.
  21. Mieszkam w lubuskim.
  22. Mam paru wrogów.
  23. Lubię jeść dziwne rzeczy.
  24. Np. Kabanosy z Nutellą.
  25. Jestem uzależniona od czekolady.
  26. Mam zawsze lenia.
  27. Noszę okulary.
  28. Nie mam marzeń, no może parę.
  29. Wierzę w zjawiska paranormalne.
  30. Jestem przesądna.
  31. Lubię Tymbarka i Liptona.
  32. Kocham fioletowy, różowy i niebieski.
  33. Mam piórnik buta.
  34. W sobotę jadę nad jezioro.
  35. Nie będzie mnie do poniedziałku.
  36. Moja średnia na koniec roku wynosiła 5.45 #kujon.
  37. Nie umiem końcówki alfabetu.
  38. Według niektórych jestem daltonem.
  39. Mój telefon to Microsoft Lumia 535.
  40. Nie gram w TFM, FNAF, ani Minecraft.
  41. Nie oglądałam żadnej części Harry'ego Pottera.
  42. Lubię ''xD''.
  43. Kiedyś zbierałam Schleich (Tak to się pisze?).
  44. Mieszkam w bloku.
  45. Na parterze.
  46. Na osiedlu.
  47. Lubię historię.
  48. Moje ulubione lekcje to historia, przyroda i j. polski.
  49. Nie lubię w-f, plastyki, muzyki, standardowo matmy i religii.
  50. Jestem ateistką, ale mam chodzić na religię.
  51. Cały mój zeszyt od kontaktów był w zwolnieniach z w-f.
  52. Będę mieć Fishboard.
  53. Oglądam Kartona.
  54. Nienawidzę Violetty.
  55. Mam klub anty fanów na MSP.
  56. Moja siostra właśnie i marudzi, że mam sprzątać.
  57. Nie lubię sprzątać.
  58. No, tylko myć okna.
  59. Oglądałam jedną Anime.
  60. Kocham Nonsensopedie.
  61. Nie mam pomysłu na kolejne fakty...
  62. Mam bałagan w pokoju i szafie.
  63. Mam 151 cm wzrostu.
  64. Na 600 metrów na zawodach byłam ostatnia.
  65. Mam słomiany zapał.
  66. Siostra coś tam do mnie krzyczy.
  67. Ale jej nie słucham.
  68. Kocham rap ♥.
  69. To jest zwyczajna liczba.
  70. Nie lubię śpiewać.
  71. I tańczyć.
  72. I mówić wiersze.
  73. I występów publicznych.
  74. Jestem nieśmiała.
  75. Wolę Coca Cole niż Pepsi.
  76. Mam ślub z Lays Fromage.
  77. Zaraz idę na dwór.
  78. Właśnie idę do kuchni, żeby sobie herbatę Nesti zrobić.
  79. Zrobiłam jeszcze jedną dla siostry.
  80. Teraz sobie ją piję.
  81. Jeszcze tylko kilka faktów.
  82. Nigdy nie maluję paznokci.
  83. Ani nie zakładam kolczyków.
  84. Nie lubię biżuterii.
  85. Tylko plastikowe bransoletki.
  86. W MSP gram od niecałych dwóch lat.
  87. 1babi1 to moje drugie konto.
  88. Pierwszym była Clawden ileś tam.
  89. Miałam tam unikatowego zwierzaka ;-;.
  90. Kończy mi się herbatka.
  91. Kocham brokat i kryształy.
  92. Mam masę książek, których nie czytam.
  93. Mam ''Zniszcz Ten Dziennik'' i ''To nie książka''.
  94. To pierwsze spleśniało.
  95. Gram w Momio.
  96. Pod nazwą ~Kafelek
  97. Już prawie koniec.
  98. Mój numer z dziennika to 8.
  99. Mam 5 minut na dokończenie posta.
  100. KONIEC!



Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeżeli chcecie o mnie wiedzieć jeszcze więcej, to pytajcie w komentarzach i na MSP.
Papatki!
~ Kafelek
Wyjątkowo żegnam się z Wami tym czymś.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fakty :3 Zostałaś nominowana do LBA na blogu szlachta-na-msp.blogspot.com ;)
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można nie oglądać HP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie HP jakoś nie interesuje. Zawsze jak jest w telewizji to przęłaczam na inny kanał.
      ~Kafelek

      Usuń
  4. Haha spoczko ^^ przepraszam za reklame ale... na blogu szalonemspimy.blogspot.com jest konkurs. Wystarczy zaobserwować blog the-wolf-in-moonlight.blogspot.com i zgłosić się po nagrode ubraniową na msp :D
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ja nie umiem 15 faktów o sobie napisać!

    Zuza z
    Susan-life-and-msp.blogspot.com-jeden klik i kom=ogromna motywacja! ♥

    OdpowiedzUsuń