sobota, 1 sierpnia 2015

Look do nowego konkursu...+ Info

Hellow!
Dziś chcę Wam pokazać, Look stworzony przeze mnie do aktualnego konkursu. Według mnie jest ładny, ale kolory mogą być dla niektórych zbyt kontrowersyjne. Pokażę dlatego dwa warianty kolorystyczne. Ok, oto ten, który mam w liście.


Tak jak pisałam, dla niektórych osób te zestawienie barw może być dziwne, kontrowersyjne. Mi się akurat podoba. A teraz skład:


Nie może zabraknąć tabeli kolorów...

Różowa ramka- Bransoletki w środku, łańcuszek, druga bransoletka, sznurówki i podeszwy butów, góra tatuażu, spódniczka, bluzka, czapka
Szara ramka- Bransoletki, zawieszka, buty, włosy, dół tatuażu, kołnierzyk



No a teraz drugi wariant...


Skład identyczny tylko inne kolorki. A jakie? Takie!


Kolor z różowej ramki został zamieniony z kolorem z poprzedniej kolorystyki. Jeżeli więc podoba Ci się bardziej ten Look i chcesz go kupić, zamień żółty na biały.

Kolor z szarej ramki został zamieniony z różem z poprzedniej kolorystyki. Jedyną różnicą jest to, że dałam go tylko na końcówkach włosów.

Brązowa ramka to kolor włosów.


Mi bardziej podoba się pierwszy Look, a Wam? Piszcie w komach...
~*~
A teraz drobne info. Seria ''Obieżyświat" zostaje zakończona. Po prostu wędrowanie po innych serwerach i pisanie o nich notek nie sprawia mi przyjemności. A przecież jeżeli piszę coś na siłę, to nie może to być dobre. Zamiast niej będzie inna seria, w której będę robić to co lubię, czyli tworzyć Looki. Zdradzę Wam jeszcze tylko nazwę, która brzmi '' Dawno, dawno temu był sobie...". Możecie się domyślać o co biega. Dodam tylko, że nie widziałam takiej serii na żadnym blogu ( ach ta moja kreatywność xD) ^^. Zapomniałabym się Was spytać czy chcecie post z moimi rysunkami. Nie ma ich wiele, ale cóż... Może Wam się spodobają. ;)
Papatki!
~ Kafelek

7 komentarzy:

  1. Piękne looki. Fajna kolorystyka. Z chęcią zobaczyłabym twoje rysunki. Jakim stylem rysujesz?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie, to nie jest to konkretny styl. Choć zazwyczaj z postaci, które rysuję wychodzą Chibi.
      ~ Kafelek

      Usuń
  2. Mi osobiście podobają się oba looki. Nie umiem się zdecydować. Pokaż swoje rysunki proszę *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środę bądź wtorek zrobię post z rysunkami. Jednak nie spodziewaj się wielkiego wow.
      ~Kafelek

      Usuń
  3. Zrobiłaś prześliczne look'i! Wstaw swoje rysunki, chętnie zobaczę.
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... Wątpię byś chciała je zobaczyć. Co do look'ów to dziękuję.
      ~Kafelek

      Usuń
  4. Fajny post. Mi bardziej podoba się pierwsze zestawienie kolorów. Drugi wariant jest trochę nudny i monotonny.
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń