sobota, 8 sierpnia 2015

Dawno, dawno temu był sobie... #3 + Zmiany w grafiku! + Info od Kisielka!

Hellow!
Przepraszam, ze ten post nie pojawił się wczoraj, ale nie miałam czasu... Ta sobota jest ostatnią, w jaką pojawia się post. No tak... Od teraz w soboty i niedziele postów nie będzie. Wynika to z tego, że jak wiecie piszę na jeszcze dwóch blogach i muszę wszystkie ogarnąć. Sobotnie wywiady będą w poniedziałki, a niedzielnych jednorazówek nie będzie. Co w takim razie z poniedziałkowym ,,Co to takiego?'' ? Seria pojawiać się będzie raz w tygodniu. Ze spraw organizacyjnych to tyle przechodzimy do serii. Na dzisiaj wybrałam...



























#SzpacjaSzpacjaSzpacja!!!









#SzpacyjkaTa!!!












''Junk Food''!
Nie przedłużając pokazuję look'i, które stworzyłam.


Boskie *O* Naprawdę mi się podoba. Kolory są świetne. Niestety potrzeba nam 3 diamentów i VIP'a. Gdyby dodać tu jeszcze rzęsy całość byłaby jeszcze lepsza. *Właśnie przez przypadek te włosy kupiłam*


Nawet, nawet... Kolorki śliczne, ciuchy boskie. Niestety znowu jest nam potrzebny VIP. Cena całkiem nie nieduża jak za 5 rzeczy. Tu także można by dodać sztuczne rzęsy.


*Nie bierzcie tego look'a na serio* Piknie, świetnie, doskonale! Najlepszy stworzony przeze mnie! Zachęcam do kupna!


I tym oto zielonym, Hamburgerowym zakończeniem, kończymy dzisiejszy post...
Aj! Skleroza! KisieleeeQ poprosiła mnie o ogłoszenie tego oto powiadomienia.
OKRES PRÓBNY TRWA DO 29 SIERPNIA!
Dziękuję za uwagę.
Papatki!
~ Kafelek


A taki se kolaż walnęłam. Używać go raczej więcej nie będę, bo wyszedł zbyt ''miłościowy'' (Tak miłościowy, nie miłosny!).

1 komentarz:

  1. Ten środkowy look jest boski! ♥ Zacny kolaż milordzie :3 Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://szlachta-na-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń