środa, 19 sierpnia 2015

Rozmowa z pewną osóbką + We create me!

Hellow!
Dzisiaj rano Bloger mi nawalał i nie mogłam obrazków dodawać, ale już jest dobrze, więc piszę. Wczoraj napisałam w statusie, że jeśli jest ktoś chętny do pisania na moim blogu (sry za reklamę), to niech na priv mi napiszę. Dostałam wiadomość od pewnej osóbki, która... Była dziwna. Pokażę Wam zdjęcia z naszej rozmowy.


Widać, że się niecierpliwiła... U Abieski? Oj, nie wydaję mi się.


Nie pamięta kiedy tam pisała? Może dlatego, że nie pisała? Ale to nie jest jeszcze najlepsze...


6 lat temu? 2009 rok? MSP jeszcze w Polsce nie było. Z tego co kojarzę, to w Danii pracowano nad nim.


4 lata temu?

Nicku tej osoby nie ujawnię.
Może pora przejść do drugiej części posta?
Otóż postanowiłam stworzyć twarz i ubiór, które mają mnie odwzorować.

Zacznę może od twarzy...




Podobieństwo mnie powala. Prócz koloru oczu jest idealnie.


Cudo *-* Wyszło prawie idealnie...

Papatki!
~Kafelek

9 komentarzy:

  1. Widać, że kręci. 6 lat temu MSP nie było
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za ludzie :') Ślicznie :3
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dzieci ;')...
    +Świetny post


    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Abieska jest duchem, a ta osoba z przyszłości i mylą jej się daty xDDD Wiele osób myśli, że jak chcą pisać na jakimś blogu, to muszą zapytać i już będą redaktorami *^-^* A do konkursów na redaltora to się nawet nie zgłoszom xDDD

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobre xD

      Przepraszam za spam, ale na blogu emily-mccline-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Spiesz się, póki masz jeszcze mało konkurentów! :) Wziąć udział może każdy, bez wyjątku!

      Usuń
  5. ale mnie dawno nie bylo na msp:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mnie dawno nie bylo na msp:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Link do niesamowitego bloga : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com . Proszę wejdźcie na niego. Przepraszam za reklamę , Jeśli wam to przeszkadza możecie usunąć.

    OdpowiedzUsuń