czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA - Nominacja od Isabell

Hellow!
W dzisiejszym poście zajmiemy się LBA od pani szlachty. Pytania, które mi zadała były zaiste ciekawe. Jednak chyba milord obmylił się w liczeniu, gdyż pytań jest 10, anie 11. Nie przedłużając zatem, odpowiadam lordowi...

Zdecydowanie koty. Zostanę starą, stukniętą kociarą.
-Nibiru! Ona istnieje, ona istnieje!- drze się Kafelek pokazując palcem w niebo.

11 pytanie Isabell nie napisała. A teraz kogo ja nominuję? Was! Czytelników tego oto bloga. Napiszcie w komentarzach, gdzie zrobicie LBA.
Pytanka do Was to:
1. Twoja ulubiona pora roku?
2. Co sądzisz o blogu, z którego dostałaś nominację?
3. Ile czasu piszesz jeden post?
4. Opiszesz swój wygląd?
5. A charakter?
6. W Twoim pokoju jest czysto, czy panuje bałagan?
7.  Ulubiona piosenka?
8. A danie?
9. Jak najczęściej czeszesz włosy?
10. Czego się boisz?
11. Lubisz biżuterie?

Papatki!
~Kafelek

Logo od Shimeruko...

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację haha. Bardzo kreatywne odpowiedzi ja również kocham kotki ^^ ty także zostałaś nominowana na blogu szalonemspiny.blogspot.com

    Super logo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pytanga odpowiem na blogu malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee, odpowiem w komie, co mi szkodzi? XDDD
    1. Lato *-*. Ale teraz tesknie za zimą, bo jest gorąco :-(.
    2. Rzadko na niego wchodzilam, ale teraz go dziam (jeśli ktoś wie co znaczy dziam to pozdro).
    3. Eeee, nie pisze postów xdd. Ale pisałam tak gdzieś godzinę lub dwie.
    4. Jestem szczupłą, czarnooką dziewczyną z włosami koloru ciemnego blondu.
    5. Hmm, niektórzy mówią, że jestem wredna XDD. No, ale muszę się zgodzić. Lubie się kłócić i eeee... Koffam moją rzonge Ilone :*** <33333.
    6. Zależy od nastroju. Jak jestem zła lub smutna to robię bałagan (wiem, dziwne), a jak jest ze mną ok to jest w miarę czysto ;p.
    7. Kurde nie pamiętam tytułu >.<. No ten, piosenka Masterczułka #ajmgołingdałndałndałn.
    8. Pizza.
    9. Rozczesuje i tak zostają.
    10. Mostów nad wodą ;/. Długa historia.
    11. Raczej nje.

    Poleci masa hejtów, że zrobilam to w komie xdd.

    Eeeee teraz nominuje:
    Kafela z tego bloga
    Tyne z abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
    I Ilonge <3 z emily-mccline-i-msp.blogspot.com

    Łooo, teraz pytania.

    1. Wolisz stać w dzień czy noc?
    2. Czemu? :o
    3. Lubisz mnje?
    4. A dziam dziamasz?
    5. Żywiec zdrój VS dupa Voldka?
    6. Co tam u Wacka?
    7. Spożywczak VS seksszop?
    8. Wolisz imię Regandetendemerenda czy Astilepentearaktica?
    9. 69 VS 169?
    10. Wiesz, ze zostało tylko jedno pytanie?
    11. Jak myślisz, Krzys zdradza Fante czy ona jego?


    LEEEEEL, TO KONIEC, PA.
    ~nonga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi!
    ~maselko120
    http://gimba-z-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń