poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Odchodzę...

Hejguś!

Pewnie zastanawiacie się kto pisze...

No więc tak z tej strony laska siom11. Miałam  wrócić z przerwy wakacyjnej w sierpniu, a jest już 10 sierpień...
Odchodzę z tego bloga na okresie próbnym, czemu?
Ponieważ czułam, że moje posty są za słabe na ten blog, nikt ich nie komentował, zrobiłam skok na głęboką wodę, dlaczego? Ja pomyślałam sobie, że może poradzę sobie na tym blogu, ale taka "blogerka" jak ja co pisała na blogach które nie były takie sławne...

Nie, nie odchodzę z msp, bardzo lubię na nim grać...

Nie długo powrócę do blogowania, ale to w roku szkolnym, w tedy to mi najlepiej idzie...

No więc tak 3-majcie się :3!
Żegnam na zawsze (nie no nie przesadzajmy xD)
laska siom11
Do widzenia  :3




6 komentarzy:

  1. Nie nie weź, już druga osoba odchodzi.
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogarnijcie się! To niesprawiedliwe! Niedługo zostanie tylko Kafelek!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nagle wszyscy odchodzą? :o
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba to już u ciebie normalne, że ze wszystkich blogów odchodzisz po krótkim czasie ;-;. Pamiętasz sytuacje jak pisalysmy razem? ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, ale ja się nie nadaje do blogowania :/.

    OdpowiedzUsuń