wtorek, 4 sierpnia 2015

Dawno, dawno temu był sobie...#2 + LBA - Nominacja od Milki!

Hellow!
Na początek chcę podziękować Milce za nominację. Myślałam, że nikt, nigdy mnie nie wybierze. OK to najpierw seria, a później LBA. Dzisiaj będą Look'i tylko z jednego konkursu, bo się nie wyrobię. No to lecimy z czekoladą! Dzisiejszy konkurs to...
















#NieMożeZabraknąćSzpacji



















''Glitter Grunge''!

Oto Look'i, które stworzyłam...


Ten zestaw kosztuje 1400 SC i 4 diamenty. Całość wygląda ładnie, ale bez tego napisu ''MSP'' i roślinki na butach byłoby lepiej. Barwy mi się bardzo podobają. Jest to połączenie dwóch odcieni fioletu. Włosy w kolorze ciemnego blondu prezentują się świetnie. Ubrania nie są dla osób z rangą VIP, lecz potrzeba Nam diamentów.


Look bardzo podobny do poprzedniego, ale bardzo spodobało mi się połączenie tych rzeczy, więc postanowiłam tak zostawić. Koszt niewielki, a ponadto strój nie zawiera elementów dla VIP'ów. Czerwony i czarny świetnie się razem prezentują.
*

To teraz lecimy z LBA! Jeszcze raz dziękuję Milce za nominację <3.

1. Jaki sport (w telewizji) lubisz oglądać?
Biegi na 100 metrów, siatkówkę, piłkę ręczną, kolarstwo, skoki konne, akrobatykę.
2. Znasz książkę "Tajemny ogród"? Jak tak, to czy chciałabyś ją mieć?
Znam, bo będzie to moja lektura w 6 klasie. Dostałam tą książkę na zakończenie roku szkolnego w 5 i 2 klasie, więc mam ją dwa razy. Eh... Od 2 lat się do przeczytania jej zabieram...
3. Ulubiona książka?
''Opowieści grozy wuja Mortimera'' Koffam tą książkę ♥. W dwa dni przeczytałam calusieńką.
4. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Najpierw chciałam mieć bloga tak o, dla fejmu. W czerwcu jednak zapragnęłam blogować, z czystej ciekawości. Zgłosiłam się na kilka blogów, a przyjęto mnie tu i na blog Kathey. Teraz kiedy piszę posty, robię to z chęci i dlatego, że to kocham.
5. Masz swojego idola/kogoś, na kim się wzorujesz?
Nie mam ani idola i wzorca. Sama sobie wyznaczam co chcę zrobić i do czego dojść.
6. Najlepsze zajęcie (Twoim zdaniem) na zabicie nudy?
Wyjście na dwór, granie w jakąś grę planszową, internet.
7. Łowiłaś kiedyś ryby?
Tak... Jak miałam 3 lata dziadek wziął mnie na zawody i wygrałam puchar za najmłodszego uczestnika.
8. Wymarzone miejsce na wakacje to...?
Włochy *-*... Albo też Grecja, Hiszpania. Gdzieś gdzie cieplutko.
9. Leciałaś już samolotem?
Nie i nie zamierzam.
10. Czego się najbardziej boisz?
Samotności, śmierci, nieznajomych, wody, prądu, ognia
11. Byłaś kiedyś w pięciogwiazdkowym hotelu?
Niem...

Ok to teraz moje pytania skierowane do:
Selenne, która pisze tu
Rewanżyk dla Milki, która pisze tu
Tuńczyka, która pisze tu

A pytanka do Was to...

1. Frugo czy tymbark?
2. Lubisz horrory? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony?
3. Trenujesz jakiś sport?
4. W jakie gry (Oczywiście MSP się nie liczy) grasz?
5. Jakie są Twoje ulubione blogi?
6. Jakie masz największe marzenie?
7. Jaki jest według Ciebie najlepszy kraj?
8. Na jakim blogu chciałabyś pisać?
9. Pepsi czy Coca Cola?
10. Jakie cechy cenisz u przyjaciela?
11. Wierzysz w zjawiska paranormalne?

Papatki!
~ Kafelek

10 komentarzy:

  1. Nie wiem czy przypadkiem w pytaniu o książkę "Tajemny ogród" nie chodziło o książkę do rysowania ;-)
    Florka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne logo ;-;


    ~Misia 1289
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Dlaczego Cię nie ma w załodze bloga?
      ~Mega ciekawski Kafelek

      Usuń
  3. Nie było mnie przez tydzień na miejscu... Nie wchodziłam na konto Msp ani google -,- Ktoś mi wszedł, usuną mnie z bloga, ale na szczęście na Msp tylko zmienił\a ubrania :") W statusie miałam napisane ,,Tutaj nowa właścicielka konta". Dziwne jest to, że ten ktoś nie zmienił hasła na Msp ani na koncie google. Niby wszystko ok, ale dzięki tej wspaniałej osobie nie jestem w załodze :")


    ~Zła Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za ludź -,-. Może KisieleeeQ zobaczy ten komentarz i wyśle Ci zaproszenie... Szkoda, że nie ma Cię tu...
      ~ Szlochający Kafelek

      Usuń
    2. Wątpliwe. Okres próbny trwa do 9 sierpnia. Nie wiem, czy jest sens, bo nie wydaję mi się, że spełniłam oczekiwania Kisielka...

      ~ Wątpliwa Misia 1288

      Usuń
    3. Na pewno spełniłaś i nawet nie mów, że nie! Jesteś tu jedną z najlepszych redaktorek.
      ~ Dalej szlochający Kafelek

      Usuń
  4. Dziękuję za rewanżyk B)
    Super odpowiedziałaś na pytania! :*

    OdpowiedzUsuń