poniedziałek, 16 czerwca 2014

For U :* #1

Cześć! :3
Jestem pod wrażeniem, że aż tak duzo osób zgłosiło się po konkretną rzecz. Jestem z Was zadowolona. :) Dzisiaj przygotowałam nagłówek & tło na bloga dla sweet eleny (se)! Wszystko tak jak napisałaś (przynajmniej ja tak myślę :3).

TŁO:

Ale wieeelgaśne. XD Olga, nie martw się, u Ciebie będzie normalnie (jakby co wyślę Ci screena z tym tłem z mojego próbnego bloga :3). Myślę, że odcienie są ładne. Mi się bynajmniej bardzo podobają. :)

NAGŁÓWEK:

Ładny? :* Spełnia oczekiwania? Mam nadzieję. :*

Dzisiaj nie mam czasu na więcej. :c Przepraszam. Może zrobię wszystko w czwartek lub piątek, bo wtedy wolne od szkoły! (u mnie bynajmniej) Troszkę czasu zajmuje nagłówek. Jeśli zdążę to jeszcze może dzisiaj [lub jutro] opublikuje fajne czcionki w sumopaint.com i problem u niektórych z właśnie czcionkami. Na pewno niektórzy wiedzą o co chodzi. W razie pytań czcionki, które zastosowałam do nagłówka Oldzii (:*) są one pobrane ze strony dafont.com, dlatego jutro (lub dziś) cały post o czcionkach! :D Ponieważ może niektóre osoby nie wiedzą jak obsługiwać stronę dafont. (sama na początku nie kumałam tego :))

Teraz... to coś na końcu posta, co pisałam, że będę wstawiać!


Przy zaproszeniu ma normalnego vipa, a a profilu vipa elite! Ja to jestem. XD


Do następnego posta! :*

4 komentarze:

  1. Super Post! :D Nagłówek jest śliczny. Tak jak pisałam w poprzednim twoim poście: Chcę glifa i nagłówek na bloga :). Zapraszam także na mój post! :D
    Kasia (#żelg) :'3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjojj! Superrraśnee! Mam jeczsze prośbę ...
    Daj mi "bloggerowego" twojego maila.
    Bo nie umiem wstawiać nagłówków..i bym C' dodała (jako adminka) i byś mi wstawiła :D
    Ale zaproszę po niedzieli bo mam szlaban na kompa :/
    Sama jestem w housie i tela wzięłam xxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym prosić o nagłówek na mojego bloga? Robisz cudne *.*, a witrynę znasz ;)
    ~gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń