sobota, 21 czerwca 2014

Problem z czcionkami w sumopaint - czcionki z dafont.com

Cześć! ♥
Dzisiaj nareszcie napiszę tego posta z czcionkami. No więc zaczynajmy!
Większość z nas (podobnie jak np.ja) nie ma tych "dodatkowych" czcionek w programie sumopaint.com, ale jest na to pewien nie wiem sposób (?). Istnieje strona gdzie można pobrać właśnie czcionki. Jest nią przykładowo dafont.com. Teraz napiszę w punktach jak pobrać czcionkę, żeby można było z niej korzystać w sumopaint'cie. Uwaga! Strony nie można przetłumaczyć na język polski!

1.Wchodzimy na stronę dafont.com.
 
(zmniejszyłam, bo było za duże)

2. Jesteśmy na stronie, gdzie można pobrać rozmaite czcionki, więc wybieramy kategorie np. Valentine.


3. OK, już wybraliśmy kategorię, więc teraz szukamy interesującej nas czcionki! I klikamy "Download"!


4. Ale to nie koniec! Gdy kliknęliśmy dowmload, to na Windows 7 (który mam) na dole wyskakuje nam takie coś (na zdj. poniżej) i klikamy w to!


(przeglądarka Google Chrome :))

5. Już weszliśmy. Wyskakujące nam takie coś (na zdj. poniżej) i klikamy to pierwsze:

(Tsa, zamazałam nazwę logowania mojego laptopa :))

6. Weszliśmy. Wybrana prze ze mnie czcionka nazywa się "HeartLandRegular". Teraz klikamy zainstaluj!


7. *Ola nie zdążyła zrobić screena jak instalowała HeartLandRegular, więc pobrała inną i zrobiła photoshopa. XDD *  I to nam wyskakuje podczas instalowania, które trwa dosłownie sekundę. (!)

(Boski photoshop, c'nie? :D)

8. Ok, z instalowania to tyle. Teraz wchodzimy na sumopaint.com! (Wreszcie XD) Klikamy:


9. I wchodzimy w "T". Tam gdzie mamy napisane "Arial", to zmieniamy na naszą pobraną czcionkę i wua la!

10. GOTOWE!


Teraz info. Przez jakiś czas (ok. tygodnia) może być tak, że nie napiszę żadnego posta, bo muszę ogarnąć swoje konto na MSP. Porobić filmy, teledysk do piosenki zespołu Piersi - Zero 7 zgłoś się, wbić 18 level (98tysi), itd..


Dzisiaj to tyle. :)
Pa! C:
Mika2118/Ola










10 komentarzy:

  1. Fajny post :)
    Mika, wysłałam to zapro :D
    Odbierz, to mi wstawisz ten nagłowek xxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyszło mi :c jeszcze raz gmail: mika2118msp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spoko :D
      Zapomnialam o msp xD

      Usuń
    2. Przyjelam, teraz ustaw mnie jako admina ;)

      Usuń
    3. Gotowe :)
      Wstaw to i to, OK ?
      Od razu bardzooo Ci dziękuję <3

      Usuń
    4. A jak wstawisz to jak chcesz to ja usunę, albo Ty się usuń, albo se zostań xxD

      Usuń
  3. Potrzebuje pomocy przy blogu kto chce??? mspikarolina.blogspot.com i super post Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją a w sumopaincie nie mam tej czcionki...

    OdpowiedzUsuń