niedziela, 1 czerwca 2014

Wyjaśnienia.

Hej! c;
Ostatnio nie piszę postów i raczej ich pisać za dużo ich w czerwcu pisać nie będę.. Za dużo mam pracy w tym miesiącu.
Moje szkolne plany na pierwsze 2 tygodnie czerwca:
  • 02.06. (jutro) - wycieczka szkolna;
  • 03.06. - kartkówka z  historii;
  • 04.06. - sprawdzian z przyrody;
  • 09.06. - konkurs z matematyki;
  • 10.06. - sprawdzian kompetencji z przyrody (z całego roku szkolnego), hymn Konfederatów Barskich - 8 zwrotek - z historii;
  • 11.06. - sesja z plusem z matematyki (też z całego roku);
  • i dalszych nie pamiętam... c;
Do tego dochodzą kartkówki... głowa mała.. Myślę, że mnie zrozumiecie, choć chyba każdy ma podobnie. 

Ostatnio wstawiłam też na koniec posta takie coś ze statusem za diamonds, a że ja systematycznie widzę coś podobnego, postanowiłam, że jeśli coś znajdę, to wstawię to na koniec. c; Hm?
A dzisiaj też mam coś dla Was, ale z mojego magazynu fame!


LOL. Ale dużo sc zarobiłam. XDD 69... ;D

To na tyle! :**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz