piątek, 20 czerwca 2014

Moje oceny końcoworoczne! ♥

Witam Was. ;*
Tu KisieleeeQ, wiem że długo nie pisałam i że zaniedbuję bloga, ale nic na to nie poradzę. W tygodniu nie mam dostępu do komputera, więc nie mam również możliwości pisania postów. Ale nie załamujcie się! To przecież tylko 4 dni, 4 dni do końca roku szkolnego i tylko 4 dni lekcji. Pewnie dziwicie się, jakim cudem piszę teraz post, jeśli mówię, że w tygodniu nie mam dostępu do komputera. Mam dziś wolne, ponieważ wczoraj było Boże Ciało, więc dziś nie musieliśmy iść do szkoły.
No, ale koniec tych tłumaczeń! Nie mogłam wymyślić żadnego pomysłu na posta, więc przedstawię Wam krótko oceny, które będę miała na koniec roku. :)

Religia - 6 
Polski - 5
Matematyka - 5
Przyroda - 5 
Historia - 5
Plastyka - 6
Wychowanie Fizyczne (WF) - 6
Technika - 5
Informatyka - 6 (oczywiste xD)
Muzyka - 6
Angielski - 6
Zachowanie - Wzorowe
Średnia - 5.54

Szczerze mówiąc jestem zadowolona z moich ocen, choć mogło być lepiej. xD
Jak widać zmieniłam nagłówek, tło itd. Ogólnie rzecz biorąc; wygląd. Teraz blog jest w kolorach gumy do żucia. Podoba się?
Kończę, pa!

7 komentarzy:

  1. Spoko oceny xD Ogólnie macie fajny blog (gratuluję), szkoda, że nie ma chat'u bo bym z Wami popisała C; Mam nadzieję, że jak wejdę tu wkrótce to będzie kolejny post, jeszcze ciekawszy niż inne *^* ;> Pozdrawiam Ola : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. :>
      Chat był, ale nikt nie pisał, i wgl, więc usunęłam, poza tym wkurzało mnie, że jest na środku bloga. ;w; A teraz szukam jakiegoś sposobu, żeby był na oddzielnej stronie na blogu. Muszę się spytać znajomej. cc:
      Buziak, M.

      Usuń
    2. Ustaw mnie jako adminke na chwilę, to jutro zrobię chat w oddzielnej stronce, bo umiem. :)
      *Ola

      Usuń
  2. Marta ;* Nie dawałaś znaku życia! Masz lepsze oceny ode mnie. XD Trochę się zdziwiłam że jest na nagłówku ale okej.
    Pozdrawiam Herbata,żelg,Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń