czwartek, 12 czerwca 2014

Modne MSP #3 - Filmy + Look ,,Light Cream''

Cześć :) Jestem sobie gdzieś w Toruniu :D Dziś opiszę filmy :)

Miejsce 1 w TOP :
Na pierwszym miejscu jest film Mai25239  pt.: ,,Zakłady o dziewczynę'' Zobaczcie parę ujęć w trakcie filmu :)
Buzi Buzi na koniec :D Film jest ZAJEBISTY. Zapraszam was do obejżenia wcześniejszych części :D

Fabuła : Filip i Marek zakładają się kto pierwszy pocałuję bohaterkę naszej powieści :) Każdy z nich umawia się z bohaterką. Kogo wybierze bohaterka ? :) Zobaczcie 5 częśc.

Miejsce 2 w TOP:
Na miejscu 2 jest film Nelci331 pt.: ,Porwali mnie''. Jest to część druga :)
Pare fotek podczas projekcji :)
Film warty obejżenia ! :D
Fabuła : Matka Zuzanny (Zuzia) zostawia ja na chwilę w sklepie. Dziewczyna podchodzi do wóżka i śledzi Matkę Zuzi. Kiedy już wszyscy śpią dziewczyna zakrada się do domu i kradnę Zuzie. Co się stanie z Zuzią ? Zobacz 3 ostatnią część filmu, który jest 3 w TOP i nie chcę wam zdradzić końca :D

Dziś też opiszę mojego looka pt.: ,,Light Cream'' po polsku : ,,Lekki Krem''.
Look jest Nie VIP :) Look strasznie mi się podoba ! :D A tobie ? :)
Inne wersje kolorystyczne :
Polska Biało-Czerowni :D

Zielono Mi :D
Niebieski Szaaał :D
Paleta Kolorów : 
Niebieski szał -
Polska Biało-Czerwoni -
Zielono Mi - 
I na koniec Sesja :D
To już wszystko :) 






1 komentarz: