czwartek, 5 czerwca 2014

Wyjaśnienia + Look Toli (Muszę go opisać.)

Hej. Piszę przedostatni post przed moją szkolną wycieczką. Jak wiecie nie pisałam ostatnio postów. Jestem zasypana ciągłymi Kartkówkami i Testami. Dziś dostałam 1 z Matmy za test. Jutro poprawiam. Prace Dodatkowe i w ogóle. Jednym słowem : ,,Nauka i Nauka''. Nie dawno był dzień dziecka więc z tej okazji zrobię konkurs. Podczas mojej środowej wycieczki (Zielona Szkoła. Która trwa do Piątku następnego). Nie jestem na wycieczce jaak coś. Dziś opiszę nowy look Toli. Jest tak Zajebisty że muszę no :D

Tola nie nazwała looka ale mam propozycję :3 ,,Light Girl''. Po polsku ,,Lekka Dziewczyna.''. Look wygląda tak :
Śliczny :3 Jak kupię VIP-a to Natychmiast kupię ! *u* (Jeśli Lady Tola pozwoli :D).
Look składa się z :

Ballerinas - 375 sc
Leather Fandango - 350 sc
Dotted Butterfly- 300 sc
Cute Hairbunches - 375 sc
Buttoned Shirt - 300 sc
Golidielocks - 600 sc
Look razem kosztuje 2300 sc. Dużo no ale jeśli chcemy tak pięknie wyglądać ? :)
Dziś to już wszystko. :) Teraz będe robić posty na wyjazd że w czasie wyjazdu same będą się publikować :)


PS: Logo jest nowe :3
PS.2: Konkurs pojawi się w środę w czasie wycieczki (Nie biorę telefonu :))



5 komentarzy:

  1. Rany jak zobaczyłam nazwę to się meega zdziwiłam *-*
    Dziękuję ci baardzo <333
    Oczywiście że możesz go kupić :*
    Wow, wywołałaś taki uśmiech na mojej twarzy, że szok :D
    Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Look jest mega! <3
    Kasia, też chciałam go kupić, tylko zauważyłam, że są tam elementy dla vip..:c Może znajdę zamienniki. :D Jeśli Tolcia pozwoli. c;
    *Olcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, włosy to jest zamiennik :D
    Bo ogólnie to takie są dla vip ale one są też w moim innym looku (z czasów kiedy nie byłam vip) :)
    A balerinki można zastąpić jakiminkolwiek innymi butami ;3
    #MEGASIĘCIESZĘŻESIĘWAMPODOBA <3

    OdpowiedzUsuń