wtorek, 17 czerwca 2014

Kasia recenzuje blogi - Zgłoszenia + Moje oceny

Witam i o zdrowie pytam :D Więc zaczynam nową serię ,,Kasia recenzuje blogi''. O co chodzi? Co tydzień wybiorę kogoś z blogiem (KTÓRY SIĘ TYLKO TU ZGŁOSI!!!!!!!!!) i poprostu ocenię. Będą plusy i minusy,na czym ktoś musi popracować. Mam nadzieję, że dużo się osóbeg zgłosi. W komentarzu piszesz nazwę z MSP i adres bloga. Czytać wasze blogi będe na telefonie. Mam nadzieje, że się zgłosicie :D Więc wczoraj było zebranie.... Brrrr.... Dziś wypiszę wam moję oceny na koniec i średnią :)

Oceny : 

Język Polski- 4
Matematyka- 3
Przyroda- 3
Angielski- 4
Religia- 5
Historia- 4
Plastyka- 5
Technika- 4
Muzyka- 6
WF- 4
Informatyka- 5
Średnia :
4,27
Mała średnia... w tym roku nici z czerwonego paska... Ale za to zachowanie Bardzo dobre :D

Na dziś kończe. Jutro coś napiszę ale nie obiecuje.

Do następnego posta
PS: Ola ma bloga o sobie. Serdecznie na niego zapraszam :) Blog Oli :) (Musiałam Ola :3)
PS.2: Dziś miałam ostatnią muzykę ! :) Wresicie :33

7 komentarzy:

  1. Fenx za reklamę :D Ja narazie swojego bloga nie zgłoszę, bo muszę go ogarnąć XD
    *Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Emily-mccline-i-msp.blogspot.com
    / Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  3. blog Kathey mspoczamikathey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny-o-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres bloga:sandra5513-olivcia1221-msp-blogspot.blogspot.com
    Nazwana msp sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  6. sspectra-msp.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)
    Sspectra / #Kruffka

    OdpowiedzUsuń
  7. slawa-fortuna-i-przyjaciele-msp.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń