poniedziałek, 16 czerwca 2014

Niedługo teledysk! :3 + Looki na mundial ! :)

Czedź :3 Dziś nie poszłam do szkoły bo brzuszek bolał :3 Wróciłam w pt. z wycieczki o 18:45 ;--; Korki.. Jak weszłam do domu to PADŁAM ! :O Nogi mnie bolały w takie tam ;) Więc niedługo planuje zrobić teledysk :P Do piosenki :
Teledysk będzie dla mojej najki Kamili, która czyta bloga i wspiera mnie na każdym kroku <3 Kocham ją nad życie <3 :)
Dziś pokaże wam 2 looki na Mundial ! :D Oczywiście tradycja na Zielonej chłopcy oglądają mundial ale w tym roku to chłopcy oglądali z nami mecz. Okej Zaczynamy ! :)

Look 1 :
Look nazywa się : Polish Goaal!
W języku Polskim : Polski Goaal!
Wiem, że polscy piłkarze nie pojechali na MŚ do Rio no trudno D:
Look jest zwiewny i na upały jest doskonały :3
Dla mnie śliczny ! :D
Look jest Nie VIP
Look 2 : 
Look nazywa się : Purple Brazil
W języku polskim : Fioletowa Brazylia
Look jest fioletowy i wygodny.
Bardzo sprawdzony na plażę!
Look jest za 3 diamonds a reszta to rzeczy VIP.
Looki na mundial są piękne prawda ? :) Mi się podobają ! :D Teraz piosenka mundialowa : 

Fajna i bardzo żywiołowa. Przecież to hymn mistrzostw w tym roku! :D

Kończę ! :) 
Do następnego posta :D





1 komentarz: