piątek, 20 czerwca 2014

Moje oceny! :)

Hej znów! :3
Ponieważ Kasia i Marta dodały już swoje oceny na koniec roku, to pomyślałam, "czemu ja nie". Dlatego napiszę. c:

J.polski - 5
Matematyka - 6 (wow *o*)
J.angielski - 5
WF - 4
Przyroda - 5
Religia - 5
Technika - 5
Informatyka - 5
Historia - 5
Muzyka - 5
Plastyka - 5
Zachowanie - wzorowe :D

Średnia: 5.0 !
Czyli będę mieć pasek. :) Chociaż u mnie w klasie na 24 osoby, 13 ma pasek. Jacy my inteligentni. XDD Tylko, że taki jeden Mateusz o mało co nie zdał, bo ma dwie 1 na świadectwie i poprawia się w wakacje. C; Tak to by nie zdał.
Dla nieogarniętych - Chodzę do 5 klasy, a od wakacji do 6.. Niestety. Te wszystkie testy i wgl. to mnie przeraża szczerze mówiąc, bo mój rocznik (2002) "idzie nową podstawą programową" i nie wiadomo co będzie na tych kończących sprawdzianach. Już kończę, bo nie chcę Was tu zanudzić.

Do następnego posta!

*Ola

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę ocen *o* fajnie, że zrobiłaś czateq :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ide do gimbazy po wakacjach *o*
    A testy 6 klas są ptoste ;) :*

    OdpowiedzUsuń